Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.12.2013, 12:49   #11
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,007
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 3 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rob Zobacz post
Nie wiem czy pamiętasz ale miałem na przodzie coś takiego jeszcze w afrze i kleiło jak wściekle. i jeszcze szybciej schodziło. O jakichś uślizgach nie było mowy. Na tyle w dużym kacie to chyba pomyłka. Kostkę pourywa...
Rob nie zgaduj...

Nic nie urywa, Motoz bedzei dobrze robił, lepiej zdecydowanie niż E09
tak więc kupuj w tej kasie nic lepszgo raczej nie dostaniesz...
kulka kupował gdziesz mefo stonemasters, powienien byc tez w 18-140 i chyba kasa podobna, powinna być to dobra alternatywa dla motoza.. jak by co
po za tym przy niestety szerokiej feldze lc8 nie za wiele jest sensownych oponek.
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2013, 15:44   #12
rob
 
rob's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
rob jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
Domyślnie

Nie zgaduję. Ludzie z Motoza opisują opony w szerokości 140 jako przeznaczone do "dużych enduro" jak XR, jakieś huski. i na obręcz 2,5" może 2,75" ACZKOLWIEK osobistych doświadczeń nie mam więc już siedzę cicho Sam będę teraz zakładał Motoza ale Deserta bo wydaje mi się że bardziej adekwatny do MOJEGO kręcenia się dookoła komina (szutry i pomimo tego że to zło to dojazdówek asfaltowych sporo). Z przodu jestem zadowolony. Mam tylko dylemat czy nie wziąć węższej (130) pomimo tego co zaleca producent
rob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2013, 15:47   #13
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,007
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 3 min 17 s
Domyślnie

niestety patrząc na tkc zalecają producenci.. to jedynie na TKC można lc8 latać.
felga 4 cale, sprawaia iż każda oponka 140 na tyle robi się kwadratowa. niestety...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.12.2013, 19:43   #14
PiotrTMC


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
PiotrTMC jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
Domyślnie

Motoza mam na przodzie i jestem fuul zadowolony z przyczepnośi afri w offie, na asfalt.... nie do tego producent je stworzył.
PiotrTMC jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Opona MOTOZ 80/100-21 TRACTIONATOR XCIRCUIT (ENDURO/MX) NHS ramoneza Hamulce, kola, opony 2 29.09.2013 21:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.