![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#51 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,727
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 16 min 41 s
|
![]()
Szparag, no i jak to emuluje? Bo mnie już łokcie bolą i poważnie rozważam tuning zawieszenia
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
Emuluje zajebiście. w piątek startuję do Gruzji to pewnie znajdę trochę czasu by opisać wrażenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,016
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 16 godz 18 min 29 s
|
![]()
A jak z dostępnością, bo byłbym zainteresowany kupnem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 137
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 57 s
|
![]()
Szparagu, zaintrygowałeś mnie...nie powiem. Jak już będzie po testach (pozytywnych), wpisuje się na listę zaintrygowanych..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Poznań
Posty: 2
Motocykl: RD04
![]() Online: 15 godz 48 min 52 s
|
![]()
Szparag, jeśli modyfikacja spełni Twoje oczekiwania, to mnie także wpisz na listę chętnych. Mam dość gumowato-serowego zawieszenia w mojej królowej
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() |
![]()
no chyba nie myślicie, że jakiś plugin emulator (udawacz) znacząco poprawi pracę "ciastowatego" zawieszenia. :]
__________________
dakar noir |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 43 min 44 s
|
![]()
No mi ciężko w to uwierzyć ale czekam cierpliwie. Może jednak?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 710
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 8 godz 27 min 58 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
Szparaga zemulgowało na dobre i mu głos odebrało....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 57 min 20 s
|
![]()
Hamerykany na forum Suzuki DL VStrom bardzo sobie chwalą, te cuda. Ale oprócz emulatorów zmieniają też sprężyny i olej. Ja w Afryce zmieniłem sprężyny na progresywne i olej na 7,5W i też było lepiej w stosunku do oryginału. Emulatory mogłyby jeszcze polepszyć działania zawiasu. Aczkolwiek zawias Afry już w oryginale działa poprawnie, porównując go np. do oryginału w Suzuki DL1000. Jednak tak naprawdę problemu do końca nie da sie rozwiązać ani emulatorami ani sprężynami, bo tym problemem jest wiotkość tego widelca, mała średnica rur nośnych w stosunku do ich długości i masy motocykla powodują , że nie ma tam odpowiedniej sztywności i po przesiadce np. z DL 1000 miałem wrażenie , że Afra jest zrobiona z gumy. chociaż feetback zawiasu i wyczucie styku opony z nawierzchnią było w Afrze o wiele lepsze niż w DL-u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Africa Race | Stachu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 15.11.2009 19:42 |