![]() |
#1191 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Nie wiem co przełomowego z tym airboxem.
W 950 jest równie wysoko. Nie na zewnątrz ale czy to przełom? 17''? widać przeznaczenie motocykla.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Wheels are dirt-spec 21-inch (front), 18-inch (rear) spoked items, mounted with TKC80s, the most dirt-capable adventure tires out there. A co do silnika ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1193 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
ok.pazywiom uwidjom
|
![]() |
![]() |
#1194 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Może to nie przełom,ale dzięki temu afryka jest wąska tam gdzie powinna. cyt. do Lepi.
|
![]() |
![]() |
#1195 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
Pojechalismy z szefem sprawdzic ten wynalazek. Obaj znamy sie na marketingu, serwisie maszyn i motocyklach. Rozmiar nie ma znaczenia? Ciezko oszacowac rozmiary poniewaz stoi dosc daleko i wysoko, ale jest OK. Wyzszy niz GS800. Pierwszy rzut oka? Wyglada agresywnie, lekko, rajdowo, budzi respekt i podnosi cisnienie! Prototyp? Nie wyglada to wcale jak jakis steropianowy prototyp. Ma wszystkie mocowania, male uchwyty, otwory, owiewki z mocowaniami na kufry itd. Nikt by sie z tym nie produkowal jakby mieli pokazac prototyp dla gazet. Oslona silnika? Prawa strona silnika wyglada okropnie, ale chyba chcieli zrobic halo z tym DCT i to wyolbrzymic. Cala Honda teraz idzie w to DCT i pewnie chcieli to zademonstrowac. Jak bedzie oslona cos na starej alu az pod owiewki to bedzie OK. Pewnie dadza taka mala jak teraz zeby bylo taniej i lzej. My sobie z tym poradzimy... Turatechy juz zacieraja rączki ![]() Waga? Na oko wyglada na cos kolo 200kg. Pewnie celem jest suche bez DCT 199kg z marketingowego punktu widzenia. Rama? Wyglada na stalowa i dosc masywna. Waga vs wytrzymalosc jest raczej na strone wytrzymalosci. Silnik? Brzydkie te bebechy na zewnatrz ale jest to bardzo ciekawe i madre rozwiazanie. Narazie jest wiecej pytan niz odpowiedzi na ten temat. Na oko wyglada jak cos okolo 800-1000 ccm. Kolektory sa prawie jak w starej Afryce. Na 100% nie bedzie to 1000-1200ccm. Widac po kolektorach, zawiasie itd. Porownujac do KTM 1290, Yama 1200 itd. Bebechy na zewnatrz napewno pomagaja w serwisie i montarzu. Uklad cylindrow jest bardzo fajny, wlot powietrza pewnie bedzie fajnie poprowadzony wysoko z przodu. Charakter motocykla chetnie bym widzial spokojny. Tutaj raczej powinna byc mila niespodzianka. Patrzac na nowe modele Hondy to tutaj raczej jest dobrze. Najparwdopodobniej moze byc cos stylu starych VTEC itd. diesel do 4000RPM, dynamit 4001RPM+. Zbiornik? W sumie nie wiadomo, ale inzynierowie z Hondy sa raczej pomyslowi w tej materii. Ostatnio fajne pomysly maja np. NC ze schowkiem na kask, samochody ze skadanymi na plasko siedzieniami itd. Ergonomia? W tym temacie to maja jakis podrecznik i wszystkie motocykle Hondy sa dla mnie zawsze bardzo ergonomiczne. Kierownica wyglada na wysoka i szeroka! Wydech? Ten na wystawie wyglada "na sztuke". W ramie sa 3 otwory mocujace i pewnie bedzie to straszna puszka typu Transalp, RD03 w powiekszeniu zeby dogodzic naszym brukselczykom. Tu bedzie najfajniejsza zabawa dla klientow. Zmiana na mniejszy, lżejszy, glosniejszy, kozacki wyglad itd. Problemu nie bedzie. Jezdzilo to? Nie wiadomo, nie koniecznie. Mogli zalozyc podtarte opony, trzec tarcze i chlapac blotem. Projekt niemniej jednak jest bardzo bliski ukonczenia. Godne uwagi jest kierunek w jakim zrobili ten motor. Nie ma sie czego bac ze pokazali nam wysportowana wysoką, szczupłą włoszke, my sie zareczymy a do ołtaża przytoczy sie mocna blond szwedka... My juz skladamy zamowienie. Jak nie bedzie tego w sprzedazy 2015-Q2 to sie zdziwie. Najwazniejsze, jak to bedzie sukcesem to moze cos bedzie podobnego od konkurencji - lepiej dla nas! PS. Kolezanka z Japonii byla zdegustowana, ze jej krajanie pokazali tak brudny motor w gustownym miescie mody!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Oceniłeś pojemność po zawiasie? Szacun!
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 55 min 14 s
|
![]()
Zawsze tak robię.. patrzę na zawias , biodra ... i oceniam pojemność
![]() To ten wątek powinien się nazywać afrykańskie MMA ![]() Mam nadzieje że afryka będzie zajebista i za 5 lat sprzedam mojego przerobionego 690 i ją kupię...
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
silnik umieszczony w otoczeniu maskujacym.
bloto blotem a widac kilka dokreconych dla zmylki ksztaltow. finalny produkt jest tego pozbawiony i ma wyglad mniej skomplikowany. Dobrze sie przyjrzyj. |
![]() |
![]() |
#1199 |
Michał
![]() |
![]()
Maniak, Ty za pięć lat to będziesz trzy afryki, cztery kTMy i dwie Yamahy dalej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 27 min 36 s
|
![]()
na oko widać ze koło jest 18 z tyłu
silnik też raczej 700-800 niż 1200, zastanawia mnie skok 270mm z przodu , to dużo.. wizualnie raczej tego nie widać tak duży skok, jest też propblemem dla ABSu, więc raczej bym nie liczył.. no chyba że mądre głowy z Japonii coś wykombinują super hiper
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |