|
|
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
ech kiedyś wystarczyło dać mniej gazu lub zejść na niższe obroty aby było mniej mocy widać obecnie niezbędny jest przełącznik mocy. ![]() bo niższych obrotów nie ma i mocy nie ma. w zasadzie to nie wiem po co ten rolgaz, przełącznik 150KM/100KM byłby wystarczający .na stronie KTM'a nie podają przy jakich obrotach jest ta moc ani przy jakich ten moment jakaś tajemnica czy co ? na yt był film porównawczy 125KM nowego R1200GS i 150KM KTM'a i do ok 200km/h BMW wygrywało przy teoretycznie słabszych osiągach, waga motocykli i jeźdźców była wyrównana przez dodatkowy balast, widać te konie to jakieś zdechlaki ![]() znalazł się.. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.12.2014 o 00:02 |
|
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |