Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.12.2014, 23:40   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał myku Zobacz post
Aaa dodam jeszcze Fassi.W 1190 jest Taki przelacznik,ktory zmienia 150 na 100KM.Twoi koledzy powinni o tym wiedziec.Te sto Koni jest wlasnie do opcji OFF,

ech kiedyś wystarczyło dać mniej gazu lub zejść na niższe obroty aby było mniej mocy widać obecnie niezbędny jest przełącznik mocy. bo niższych obrotów nie ma i mocy nie ma. w zasadzie to nie wiem po co ten rolgaz, przełącznik 150KM/100KM byłby wystarczający .

na stronie KTM'a nie podają przy jakich obrotach jest ta moc ani przy jakich ten moment jakaś tajemnica czy co ? na yt był film porównawczy 125KM nowego R1200GS i 150KM KTM'a i do ok 200km/h BMW wygrywało przy teoretycznie słabszych osiągach, waga motocykli i jeźdźców była wyrównana przez dodatkowy balast, widać te konie to jakieś zdechlaki

znalazł się..


Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.12.2014 o 00:02
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 21:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.