![]() |
#2281 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2282 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: domem jest mój cały świat
Posty: 298
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 45 min 56 s
|
![]()
zeszła z tył przy 150 i zyje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2283 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2014
Posty: 247
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 dni 19 godz 48 min 57 s
|
![]()
Dzwoniłem do Honda plaza, bedą mieli dopiero(lub już) w listopadzie. Tak więc będzie mozna całkiem niedługo pooglądać i pomacać. Jest już jakiś potencjalny kupiec? Ja się mocno zastanawiam, długo szukałem idealnego turystycznego enduro i ten jest najbliżej ideału wg mnie( tak jak ktoś już wcześniej napisał, taki ktm990, który nie jest ktmem, czyli ideał
![]()
__________________
Jak nie zaryzykujesz, nic nie ugrasz, ta misja niestety będzie trudna, jeśli zamiast mózgu masz kilo gówna! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2284 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,263
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 4 dni 1 godz 8 min 3 s
|
![]()
Bo od tyłu bezpieczniej jest
Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2285 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Fassi, ja swoje gumy w GS-ie przekładałem bez szynomontażu. Wystarczy 8 długich i mocnych trytek i kawałek jakiegoś dłuższego śrubokręta do pomocy. Da się.
Poza tym większość przebić można nawet w trasie ogarnąć w kilka minut za pomocą sznurowadeł bez ściągania opony. W przypadku dętki praktycznie zawsze kończy się to łyżkowaniem, wymienianiem, klejeniem itd... Trudno mówić co jest lepsze, bezdętkowe na pewno bezpieczniejsze! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2287 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 39 min 30 s
|
![]()
Jak felgę wygniesz na kamieniu to zostaje tylko dętkę włożyć
![]() Gorzej jak jej nie masz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2288 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 833
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
|
![]()
Lepiej mieć taką ewentualność na wypadek wypadku niż jej nie mieć
![]() Innymi słowy, lepiej jest nie musieć a móc niż musieć ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2289 |
![]() |
![]()
W dużym gsie felga jest tak zrobiona że trudno się zagina, prędzej w 800 gs i pewnie dlatego tam jest dętka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2290 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |