|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
22.02.2009, 22:09 | #11 |
To zawsze ci sprawdzą w warsztacie zajmującym się głowicami- ale moim zdaniem nie .
Miałeś wywaloną uszczelke pod głowicą |
|
22.02.2009, 23:44 | #12 | |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,015
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
Online: 1 miesiąc 21 godz 53 min 22 s
|
Cytat:
Tak naprawdę mam podobną sytuację jak ty - znaczy silnik zaraz będę miał na wierzchu, nie chcę rozbierać silnika po za super koniecznością. Jeśli pracuje w miarę dobrze to po co kompilować sobie życie - po co przepłacać (uszczelki, nie daj bóg pierścienie itd...) Planuję i już zakupiłem - wymianę uszczelniaczy ( 6 szt - wymianę filtra olejowego - pewnie wymianę oleju wymieniam też uszczelki pod klawiaturą i jakieś dwie gumki przy śrubach (jeszcze nie wiem jakie ale Ramires powiedział że są i warto Z silnika to chyba wszystko - chyba że Afrykańskie grono zasugeruje jakąś zmianę, bądż sprawdzenie ... A ha wymieniam jeszcze czujnik luzu bo mi się skończył (ok 170 k km) ...
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa Ostatnio edytowane przez puntek : 23.02.2009 o 00:37 |
|
23.02.2009, 00:19 | #13 | |
status-TAK stan cywilny-TAK....
Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 21 min 45 s
|
Cytat:
Pytam o planowanie bo w przypadku samochodowych głowic jakie dawałem do sprawdzenia, docierania itp. nigdy jeszcze mi się nie zdarzyło żeby wróciła nie splanowana. |
|
23.02.2009, 16:58 | #14 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 29 min 47 s
|
Głowice samochodowe mają duże powierzchnie... są długie i wąskie... tak więc łatwiej może się odkształcić , zwichrować...pod wpływem przegrzania a zwłaszcza jeśli kolejność i moment dokręcania nie były zachowane... w Africe głowica jednego cylindra ma małą powierzchnię... mniej podatną na zwichrowania i odkształcenia... w silniku rzędowym... głowica obsługuje 4 6 cylindrów...no więc długi płaski kształt nie sprzyja zachowaniu sztywności i odporności na odkształcenia ,,, skręcanie zwichrowanie itp..
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jak sprawdzić czy korbowód prosty? | lolo | Inne - dyskusja ogólna | 24 | 03.02.2013 17:23 |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 23:43 |