![]() |
#3161 |
![]() |
![]()
A co by daly oddzielne cylindry?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3162 | |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 55 min 14 s
|
![]() Cytat:
CRF 250 oraz crf 450. Nie słyszałem żeby kiedykolwiek w hondzie te łożysko na dźwigienkach padło. Padały tytanowe zawory ssące, korbowody w 250.... ale nie te łożyska ![]()
__________________
Enduro i ADV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3163 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
możliwość ich wymiana np. po zalaniu, możliwość naprawy bez rozwalania całego silnika, możliwość wymiany tłoków/szlifu bez rozbierania całego silnika i wieeeele innych sytuacji mogących się przytrafić niby enduro, według mnie takie rozwiązanie w tej kategorii motocykla w przypadku draki w układzie cylinder tłok, głowica... = konieczność wymiany całego silnika..... i nieopłacalność naprawy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3164 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
I tak sie nie oplaca naprawa. Jesli jest inaczej to podaj przyklad kto zrobil remont taniej niz uzywany silnik.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3165 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3166 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 219
Motocykl: RD04
Przebieg: 106000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 31 min 39 s
|
![]()
Taka filizofia dzisiaj nastala. Jak sie psuje (kwestia "zaprogramowania" materialu) to po pierwsze kasowo sie nie oplaci naprawiac a po drugie sensu tez w tym nie bedzie. Dlatego pod pewnymi wzgledami (i nadal w wielu miejscach na swiecie) stara Afryka zawsze dojedzie dalej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3167 |
![]() |
![]()
Jak już ktoś zauważył, robi tak bmw, w silnikach 800.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#3168 |
![]() |
![]()
Mojemu bratu też, ale to w Ktm. Przecież wiadomo, że w hondzie coś takiego nie ma prawa się wydarzyć.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#3169 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,603
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 3 godz 47 min 29 s
|
![]()
Kiedyś robiono oddzielnie bo nie było technologii aby zrobić jeden odlew. Kiedyś auta były skręcane śrubkami na drewnianej ramie. Kiedyś.... było inaczej.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3170 | |
![]() |
![]() Cytat:
Nie mówię, że to coś bardzo złego, Bmw robi tak od lat i nie słychać, żeby było to jakimś problemem. W afrykach dopiero teraz ludzie zaczynają cos kombinować z remontami. Jednak nie za bardzo pasuje mi to do true adventure, itd.
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
![]() |
![]() |