![]() |
#4201 |
Administrator
![]() |
![]()
Ładnie to tylko połowa, jak dla mnie to za blisko plastików jeśli ma je ochronić.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4202 |
![]() |
![]() ![]() Koncepcja apduro |
![]() |
![]() |
![]() |
#4203 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 585
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 39 min 40 s
|
![]() Cytat:
__________________
Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4204 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
A czytałeś co po jeździe nową Afrą napisał nasz Adagiio? Zapewniam Cię, że jemu za te słowa nikt się sowicie nie rewanżował.
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#4205 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Moim zdaniem najważniejsze będą opinie użytkowników gs 800 i 1200 oraz LC8.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#4206 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Tutaj jedna opinia kolegi - porównanie z KTM
- AT has a harder seat, but my KTM has a gel pad. I might get one for the Honda too. - AT has much less engine vibration. Motorway cruising comfort is good. - Pillion comfort lots better, according to my wife. The back seat is much larger than the KTM's. - Screen is good, no buffeting, but there is some air flow into your face. This is a personal thing, I'm totally happy with it. - AT doesn't have the amazing low down grunt that my KTM has, BUT I have spent literally years tuning and fiddling with the 950, and obviously the AT is totally standard. And I was being nice to the AT due to 'running in' limitations. - AT does have nice power delivery and plenty of power. Even observing the running in conditions it has plenty of "go". - Fast A roads are a joy - you can bimble along between 50-65 mph in 4th gear, never touching the brakes. The engine is very similar in characteristics to the KTM V twin. - The clutch cable obscures the temperature gauge - this is a minor point and can probably be solved with a cable tie ![]() - The clutch itself is good, nice light operation - I thought at first it might not be as good as the KTM's hydraulic clutch but in fact it's fine. - Suspension is very good - no serious fork dive on braking, unlike the KTM, although my KTM is the S model with 50mm more travel than the AT. I think in serious off road conditions the KTM would win, but for road riding, especially 2-up, the AT wins. - Fuel economy is good, I got about 55mpg on a mixture of fast A roads and motorway, 2-up, I was 'making progress' but not thrashing it. But of course I'm comparing the AT to the KTM 950 I've been riding for 10 years, if you're coming from a VFR then your expectations might be different! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4207 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Chojnów, DLE
Posty: 156
Motocykl: RD07a
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 20 godz 1 min 47 s
|
![]()
Anglosaskiemu
![]() Jeśli się nie pomyliłem w przeliczeniach to jakieś 4,3 l/100km ![]() ...chociaż kiedyś takie spalanie osiągałem, w mojej afryce, przy spokojnej, asfaltowej jeździe w Sudetach ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4208 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,784
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 16 godz 25 min 6 s
|
![]()
Holan wyrzeźbił gmole: https://www.facebook.com/nomadacases...5422909169546/
Ktos mi wytlumaczy po co gmole sie przykreca do czachy przedniej? Ze jak sie niby wywale na bok to mi przy okazji czache polamie? Przed kafejka na rynku wyglada zajebiscie. I widze ze ktos od kogos podgladal na klasowce.... http://www.touratech.de/vollmeldunge...-crf1000l.html
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4209 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 15 min 30 s
|
![]()
Oj Panie Honda...
... a można było przewidzieć punkty do mocowania gmoli i nie było by rzeźby. Osobiście to nie wiedzę tych wszystkich patentów na gmole, jakiś nasz magik musi się tym zająć |
![]() |
![]() |
![]() |
#4210 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama) jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....
gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić ![]() ![]() tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm. ![]() ![]() poniżej komentarz zbędny ![]() ![]() i arcydzieło ... ![]() a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 23:07 |
![]() |
![]() |