![]() |
#4981 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
w K1600GTL w pierwszych rocznikach przycisk rozrusznika żył własnym życiem... jakaś zaraza na pierwsze roczniki czy co...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.07.2016 o 23:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4982 |
![]() |
![]()
To co stuka to, to stuka siłownik zmieniający biegi. Nie idzie zredukować. Dopiero jak pchnąłem moto 30 cm do przodu zbił na N , odpaliłem ,wbiłem manuala i pojechalem. Przerzuciłem później na D i juz było ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4983 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
w sumie tak samo jest jak zgasisz motocykl w manualu na biegu, też czasem trzeba wykonać podobne ruchy, siłownik DCT to nic innego jak noga kierowcy i raczej to normalka ale gaśnięcie przy ruszeniu czy podczas jazdy raczej zbagatelizować się nie da bo to może być niebezpieczne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Niezła chujnia. Ciekawe co Honda na to powie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4985 |
![]() |
![]()
Bo tak jest jak ktoś chce 2w1 czyli motocykl i skuter, żadna nowomowa o inteligencji sprzęgła i skrzyni do mnie nie przemawia, nie powiem dobre rozwiązanie dla człeka bez lewej nogi, dla reszty zbyteczna fanaberia. Manual chodzi pięknie,automat to chujnia, jak pisze poprzednik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4986 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Posty: 109
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 15 min 30 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4987 |
Michał
![]() |
![]()
tymczasem
Ciekawe dlaczego dopiero teraz, Honda z pojemnością 1000 też przesadziła. Może być ciekawy sprzęt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,017
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 6 godz 33 min 13 s
|
![]()
Honda w odpowiedzi wypuści małego Tramkpa Adv
![]()
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Czyli wypuszcza kolejny tym razem mniejszy bubel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4990 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Bez przesady. Jak na razie AT daje radę. Pracowali nad tym motorem dość długo i jest dopracowany.
Mały trampek byłby bardzo wskazany. Ja bym dam to rozpatrzył. Co do KTM800. Kciuk w górę. To tylko lepiej dla klienta. Szczególnie że poszli w jakimś dziwnym kierunku hard enduro lub duże plastiki po 150KM a nic pomiędzy. A kiedyś mieli fajne motory jak LC4 (prawie motor idealny gdyby jakiś silnik od Hondy kupili) lub LC8 (prawie ideał jakby miał jakiś tryb cywilizowanego przemieszczania a nie tylko dzik).
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |