![]() |
#5051 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Nie jeździłem dużo automatem ale myślę że start z DCT będzie podobny a raczej szybszy.
Tak jak Audi czy VW bruuuuuph bruuuuuph bruuuuuph ![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#5052 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
![]()
A jaki problem zabrać dwie Afryczki z różnymi skrzyniami i zrobić test a nie dywagować za monitorem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5053 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 218
Motocykl: CRF1000L DCT
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 34 min 2 s
|
![]()
Ja to już sprawdziłem
![]() Przyspieszenia wersji DCT (w trybie sport) i Manual (przy optymalnym ruszeniu motocyklem i zmianie biegów przez kierowcę) są jednakowe. W większości przypadków szybsze będzie DCT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5054 |
Administrator
![]() |
![]()
Znaczy robiłeś kilka prób startów w dwie AT jednocześnie i z zamianami kierujących między motocyklami ?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5055 |
![]() |
![]()
Z tego co zrozumiałem to Karol zrobił dwie próby jednym motocyklem i jednym kierownikiem. Próby polegała na tym że jadąc AT z automatyczną skrzynią raz pozwalał jej zmieniać biegi a za drugim razem sam zmieniał ręcznie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5056 |
![]() |
![]()
Na pewno DCT wystartuje szybiej, bo już jest zasprzeglona.
Nie lubię DCT, bo nie pozwala na przegazówkę. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5057 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,751
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 57 min 58 s
|
![]()
Kilka tygodni temu Włosi mieli problem z DTC tylko w innym modelu...W Krakowie nie potrafili sobie z tym poradzic i sugerowali wymiane skrzyni- moto na gwarancji. Cos tam podłubali i moto pojechało ale na Słowacji bajka zaczeła sie od nowa. Efekt był chyba taki ze nie dało się zmienic biegu. Czyli moze warto jeszcze poczekac z tym DTC . Niemozność wrzucenia biegu gdzięs w Mongoli czy innym Kazachstanie to niebyt miła perspektywa. To był chyba trampek albo schedoł albo cos takiego. Zapewne to niezbyt czesto sie zdarza , ale jednak zdarza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5058 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Porównanie na przykładzie NCka wykazuje różnicę sekundy : https://youtu.be/lky4x38_5GA
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |
![]() |
#5059 |
![]() |
![]()
Skrzynie w dct i manualu są chyba podobne, różnica jest w sprzęgle, w manualu też lubią biegi nie wchodzić, ale z manualem jest to prosto poprawić, a widocznie elektronika nie potrafi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5060 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Jak to DCT nie pozwala na przygazowki.Stoisz na swiatlach wlaczasz Neutral i sobie gazujesz ile chcesz.
|
![]() |
![]() |