|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.01.2017, 21:45 | #11 |
Banned
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 39
Motocykl: RD03
Online: 1 dzień 8 godz 14 min 35 s
|
Franz - piszesz żeby wymienić kierę na 28 mm , a potem że też masz 650 L gdzie jest mocowanie na 22mm i do głowy by Tobie nie przyszło żeb w swoim zmieniać na 28 mm - może ja czegoś nie rozumię ? . Mam zwyżki na 88 mm i ledwo mi linki dostają , ale działa . Żeby było mało powycinałem mocowania podnóżków i są teraz 30 mm niżej i 30 mm do tyłu . Wymiana półek to wydatek od 200 zeta w górę , a wymiana kiery to też w moim przypadku cena zaczyna się od 200 zeta więc lepiej zainwestować w półki . Tylko niech nikt nie pisze głupot o prostowaniu twardych kier do stanu fabrycznego . Pisałeś że moto można odchudzić nawet o 10 kg , no cóż ja odchudziłem o 11,5 kg bez użycia tytanu i karbonu , ale warto bo to mocno czuć w terenie .
|
28.01.2017, 09:06 | #12 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
Nie przekrecaj, nigdzie nie napisalem ,że do glowy by mi nie przyszlo wymienic na 28 mm tylko na zmianę półek.
Po prostu motocykl kupilem juz z nowa kierownicą , a podwyzszenie dokupilem na allegro. Głupotą w moim przypadku byloby wymieniac od razu na 28 mm , a nową 22 mm sprzedawać za pól ceny na allegro zwłaszcza , że nie zdarzylo mi sie jeszcze żadnej wykrzywic przez 20 lat jazdy motocyklem...W Transalpie i xr 400 mam 28 mm.Zastosowane podwyzszenie z przejsciem 22 na 28 Ale byly tam stalowki a motocykle byly gruntownie przebudowane od podstaw Nie sadzilem , ze masz 2 metry wzrostu. Wymiana półek Ci nic nie da jak nie zmienisz stylu jazdy Czyli nie przekraczaj 80 % swoich możliwości. Nie wazylem motocykla wiec dokladnie nie wiem o ile odchudzilem. 10 kg na oko. Zastosowany wydech fmf, zbiornik 15 l ims, akumulator shorai, usuniecie sls, podnozkow pasazera, Pojemnika ze stelazem na akumulator oryginalny, zmiana swiatla stop na male - to chyba tyle dało. Dorzucone- płyta alu pod silnik, handbary zeta, bagaznik alu Przyszly rok - chlodnica oleju xr 400, kickstarter NX 650, 2 i 5 bieg wymiana przelozen, Vapor, emulatory, stabilizer scott Do orania w terenie lepsze coś lzejszego U mnie bedzie miała zastosowanie na emeryckie balkanskie wyjazdy. W afripedii jest wymiana łożysk wykonana przez podosa z fotkami z 2008 roku Sa tam wymiary. Oryginał to kulkowe. Zastępcze stożkowe Z netu wynika ze afra i wszystkie xry maja te same łożyska Stożkowe to SSH 902R
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 15.02.2017 o 21:06 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Osłona reflektora przedniego | PszemekADV | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 21.02.2015 12:45 |
Mocowanie przedniego koła | BIAŁY | Hamulce, kola, opony | 33 | 28.10.2010 00:28 |
Regulacja tylnego zawiasu | Artuditu | Rama, zawieszenia, napęd | 10 | 28.08.2009 10:11 |