|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
13.02.2013, 19:17 | #71 |
Zarejestrowany: Jan 2012
Posty: 17
Motocykl: RD07
Przebieg: 65000
Online: 1 dzień 18 godz 19 min 49 s
|
Kolego a czy wymieniałeś łąńcuchy rozrądu?,bo po długich poszukiwaniach rady,wyszło,że mogą to być łąńcuchy rozrządu.Ja założyłem DID,a podobno teraz to najgorszy łańcuch z możliwych.Jak demontowałe stare,to były na nich literki M ,teraz zalecają Tourmax . Swierszcze może powodować głośny łańcuch? Tak obstawia dwóch mechaników,i mysle że coś w tym jest.
|
13.02.2013, 21:00 | #72 |
trampkarz emeryt
|
Bzdura. W skuterze i trampku zmieniałem łańcuszki właśnie na DID. Zero problemów, wzorowa praca przez ileś tam już tys. km. Ludzie cudów na kiju szukają...i tworzą się mity.
Z tym cykaniem też...dwa motocykle temu też się wsłuchiwałem we wszystko jak głupi. Natomiast mechanik mi mówił że jest ok i tak ma być. I jak życie pokazało - miał rację.. Pozdr zimny |
13.02.2013, 21:26 | #73 |
Z tymi didami to nie do końca mit. Np. do BIGa istnieją dwa rodzaje łańcuchów rozrządu DIDa; jeden ma wytrzymałość 1250kg a drugi 1700kg a różnią się ostatnią literką oznaczenia... gdzieś na forum DR ktoś się doktoryzował na ten temat, bo były przypadki wyciągania się DIDów po jednym sezonie(np. kulka).
Kolejny przypadek(mój) łańcuch balanserów, też do BIGa DID nówka sztuka, od razu naciąg w połowie... po dwóch regulacjach naciąg się kończy tj. po 12tyś. Dodam, że przy montażu oryginałów suzukowskich, które kosztują dwa razy więcej niż DIDy wytrzymują przebiegi 40-50tyś.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
18.02.2013, 18:12 | #74 | |
Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Gdańsk
Posty: 67
Motocykl: RD07
Online: 3 tygodni 2 dni 16 godz 27 min 50 s
|
Cytat:
Na rozrząd jeszcze nie pora więc nie ma sensu chyba go ruszać. pozdro |
|
18.02.2013, 18:54 | #75 |
Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
Najlepszy sposób na takie szmery i cykanie to stopery do uszu... i na powaznie to działa.
|
14.02.2017, 14:26 | #76 |
Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Szczecin
Posty: 76
Motocykl: RD07
Przebieg: rosnący
Online: 4 dni 8 godz 57 min 6 s
|
Czy po tylu latach ktoś doszedł do sensownych wniosków odnośnie cykania"świerszczenia" w silniku? Jakie przbiegi z tą przypadłością zrobiliście? czy są jakieś późniejsze skutki ignorancji tego dźwięku?
|
14.02.2017, 15:09 | #77 |
trampkarz emeryt
|
Większość tych co się doktoryzowało w temacie jeździ już innymi maszynami, włącznie ze mną.
Ja po czasie nauczyłem się rozpoznawać normalną pracę i jakiekolwiek patologie w AT i Trampku. Wszystko zmieniło się odkąd wsiadłem na motocykle inne niż Honda. Teraz nawet cykający silnik Hądy dla mnie pracuje bezszelestnie |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Praca silnika - chodzi jak pijana.. | yuchyo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 21.06.2012 16:23 |
Temperatura a praca silnika | MARTINEZ | Układ chlodzenia | 7 | 01.03.2012 14:35 |
Fotopodróżnik - praca... | miroslaw123 | Kwestie różne, ale podróżne. | 8 | 24.02.2012 12:31 |