|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24.05.2017, 22:44 | #11 |
Guma podnosi łańcuch, po kilkudziesięciu kilometrach będzie ok.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS |
|
24.05.2017, 23:53 | #12 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 177
Motocykl: Tenere 700
Przebieg: 81000
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s
|
Dzięki za info., wolałem się spytać bo pierwszy raz mam taką zębatke z gumą i taką sytuację.
|
25.05.2017, 00:34 | #13 |
Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 43
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 10 godz 32 min 4 s
|
taka sytuacja
|
25.05.2017, 09:07 | #14 |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 3 tygodni 9 godz 18 min 30 s
|
Łańcuch na początku będzie wyżej, bo guma będzie go podnosić. Z biegiem kilometrów na gumie pojawią się wgłębienia odciśnięte od ogniw łańcucha.
Guma ważna rzecz ...w tym przypadku bo potem będzie miała wpływ na wyciszenie pracy suchego łańcucha. |
25.05.2017, 14:52 | #15 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Wrocław
Posty: 177
Motocykl: Tenere 700
Przebieg: 81000
Online: 2 tygodni 9 godz 51 min 55 s
|
Wiem że guma to ważna rzecz, dlatego też kupiłem org. zębatką
Po prostu w pierwszej chwili miałem odczucie, że zębatka i łańcuch są innego rozmiaru |
29.05.2017, 00:27 | #16 |
Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 43
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 10 godz 32 min 4 s
|
drogo chyba
|
29.05.2017, 21:04 | #17 |
Administrator
|
Zębatka z gumą ma swoje zalety i wady. Pytanie co dla kogo jest istotne.
Zaletą jest cichobieżność ale wadą to że po dłuższym przelocie zęby zanikają z uwagi że guma nie pozwala na ich pogłębianie. Bez gumy głośniej ale rolki wyrabiają sobie dołki i zęby są dłużej widoczne , przechodzą w rekinie pletwy a w dalszej eksploatacji "do końca" po trochu wreszcie zanikają. Na takiej bez gumowej przyprowadziłem przez niecałe 500km wiadro gdzie różnice miedzy dołkiem a szczytem zęba nie były większe niż 2-3mm. I to nie telepałem się powoli normalne dynamika wiadrowa. O tym na jakiej zębatce jechałem dowiedziałem się dopiero następnego dnia po powrocie gdy wiaderko dosiadł braciak cioteczny i po pierwszym starcie usłyszał przeskakiwanie zębatki po łańcuchu. Cóż jednak ręka ręce nie równa ale zaskoczyło mnie że na tak znikomych zębach dało się normalnie jechać. Bez gumy oczywiście.
__________________
AT03 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Większa zębatka. | kowal73 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 25.11.2010 12:52 |
Zębatka XRV Automatic | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 26.05.2009 00:59 |