|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
15.06.2013, 00:21 | #21 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa/Natolin
Posty: 1,519
Motocykl: nie mam już AT
Przebieg: 99999
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s
|
sporo więcej niż kropla
__________________
BMW R1150R Jawa 250 353 `58r |
15.06.2013, 00:25 | #22 |
na zdrowy chłopski rozum powinno wypychać tylko to co jest w samyym odpowietrzniku. kropla, dwie i więcej nie. bo skąd.
a jak zawiecha? twarda? kopie po łapach? może po prostu taka konstrukcja tego odpowietrzenia - jest długi otwór od dołu to i z 4 krople się uzbierają podczas pracy. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
07.06.2017, 21:37 | #23 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Odgrzeję kotleta - u mnie zaczyna się to co u KML, czyli wywala olej przez zaworki odpowietrzające lagi przy jeździe poza asfaltem. Jest go różnie - czasem kropla a czasem więcej...generalnie po naciśnięciu zaworka słychać to "psss" ale nie wiem, czy to normalne, że wywala olej czy może jednak wywalić zaworki i wkręcić tak jak w oryginalne, śrubki?
A może to kwestia samych zaworków? Jak jest u Was? |
08.06.2017, 10:01 | #24 |
Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 114
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 30 min 12 s
|
Rozumiem ,ze wiecie o tym ,ze odpowietrza się lagi gdy są wysunięte na maksa a koło w górze ?tak by nie powstawało ciśnienie .
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz KTM 690 Enduro R + EXCf 450 🙂 |
08.06.2017, 10:18 | #25 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Ja wiem a co z olejem?
|
08.06.2017, 10:24 | #26 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,406
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 4 godz 55 min 14 s
|
Jak wywala olej przez zaworki to nadają się jedynie na śmietnik. Ssanie powietrza górą może przyśpieszyć "zapaść" uszczelnienia lag. Ja wolę śrubki - bo są bez awaryjne . Tyle, że mam zawias Kayaby i tam nie ma potrzeby niczego upuszczać, z WP to już inna sprawa i dobre zaworki są potrzebne.
Co jest przyczyną "pompowania" lag Leczenie objawów a nie przyczyny jest bez sensu.
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
08.06.2017, 10:27 | #27 |
Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Kielce
Posty: 1,656
Motocykl: Dziczyzna
Przebieg: ustalam
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 54 min 39 s
|
Ja mam Marzoghni w X i nie wiem, czy zaworki to gadżet czy ulepszenie fabryki...uszczelniacze i oleum zmienione przed wyprawą czyli jakieś 6 k km temu (mają góra 2 miesiące)...
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Buzer-czy jest sens? | Dzymy | Archiwum | 24 | 26.01.2013 10:15 |