|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
09.01.2009, 18:34 | #11 |
klanol co ty na to ? K&K brzmi prawie tak samo jak Filtry powietrza K&N (oczywiście sportowe) tylko te prawie robi różnicę
Dobry pomysł z tą obudową po przekaźniku dla tych co już mają płytkę Nie ma sensu natomiast kupowanie przekaźnika -wydłubywania go i w tą obudowę wstawiania płytki , którą też trzeba kupić. Prościej wstawić przekaźnik i taniej |
|
13.03.2009, 12:41 | #12 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 866
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 14 godz 25 min 53 s
|
Witam
Wielkie dzięki za informacje zamieszczone w tym wątku. Przekaźnik zamontowany - co prawda w wiaderku ale jako że pompa taka sama więc wszystko zagadało . p.s. Po 26 tys km. styki wypalone do połowy Oj pan Hąda się nie popisał Pozdro |
13.03.2009, 13:53 | #13 |
Super, że działa Pan Honda chce zarobić na serwisie a my mu trochę bruździmy
|
|
23.09.2009, 10:50 | #14 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Czesc,
trafiłem tu bo chciałbym zamontować przekaźnik, ma tylko kilka pytań technicznych. (jakby co to proszę poprawić) 1. Rozumiem ze pompa podaje paliwo jak napięcie pojawi się na cewce pompy. 2. Styk przekaźnika jest włączony szeregowo ze stykiem oryginalnym = pracują równocześnie. i tu pytanie, czy nie da się całkowicie zrezygnować ze styku oryginalnego i sterować przekaźnik (czyli cewkę pompy) bezpośrednio /bez udziału oryginału/ |
23.09.2009, 11:24 | #16 | |
Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
Cytat:
Ok, ale co rozłącza - przekaźnik=cewkę, czy coś jeszcze ? Bo jak tylko przekaźnik to może można "przełożyć" sterowanie styku bezpośrednio na przekaźnik, o to mi się rozchodzi. Ale jest opcja że zupełnie nie kumam jak to działa PS. Czy żeby tam zajrzeć (styk) to trzeba dużo rozbebeszyć ? Coś zajarzyłem. Styk pompy JEST STEROWANY ciśnieniem Tak ? Tzn przełączą się przy zmianach ciśnienia - rozumiem że sterowanie jest mechaniczne? Liczyłem że np. z modułu, elektrycznie. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 11:13 |
|
23.09.2009, 12:43 | #17 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 866
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 14 godz 25 min 53 s
|
TAK, sterowanie stykiem pompy jest mechaniczne (membrana).
W opcji z przekaźniekiem oryginalny styk pompy "wzbudza" tylko przekaźnik to przekazania prądu do pompy. |
16.06.2017, 20:59 | #18 |
Zarejestrowany: Aug 2016
Posty: 70
Motocykl: RD07
Przebieg: 200tys.
Online: 1 tydzień 3 dni 6 godz 46 min 53 s
|
Panowie, a można "na sucho" sprawdzić działanie pompy bo chyba zarżnąłem swoją? Np. podłączając 85 pod "-",a 30 pod "+"aku?
|
16.06.2017, 21:15 | #19 |
Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 410
Motocykl: RD07
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 3 godz 17 min 38 s
|
Najprościej to odłączyć wężyk z pompy, ten co idzie do gaźników i pokręcić rozrusznikiem. Będziesz widział czy działa. (paliwo w zbiorniku musi być i kranik odkręcony )
Jak masz wyjętą to weź wężyka trochę, nalej do jakiegoś naczynia benzyny, wężyk do pompy, koniec zanurzyć w benzynie i podpiąć pompe do prądu. Na "sucho" i na słuch to tak średnio, bo niby można nawet dotknąć i czujesz, że pracuje ale nigdy nie wiadomo czy pompuje dobrze paliwo. Jeszcze na wszelki wypadek możesz miernikiem sprawdzić czy masz prąd na pompie w momencie kręcenia rozrusznikiem. Nie masz miernika to próbówkę z żarówki 12v zrób.
__________________
|
16.06.2017, 21:23 | #20 |
Zarejestrowany: Aug 2016
Posty: 70
Motocykl: RD07
Przebieg: 200tys.
Online: 1 tydzień 3 dni 6 godz 46 min 53 s
|
No właśnie cały trik polega na tym żeby sprawdzić czy nie spaliłem uzwojenia pompy. Mam na przekaźniku i przekaźnik pyka, nawet styki rozchylałem ręcznie ale pompa nie hula. Jeszcze zastanawiam się nad przewodami co wchodzą do pompy czy się gdzies nie ułamały i kwestia jest tego które podłączyc pod aku żeby rdzeń wyskoczył. Jak to nie zadziala to czeka mnie zakup nowej
O takie coś zrobię zrobię i będę już wiedział wszystko: https://www.youtube.com/watch?v=M33KNEexsnA Ostatnio edytowane przez FrankoChmiel : 16.06.2017 o 21:58 |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podłączenie przekaźnika do pompy - łopatologicznie | MaRP | Uklad paliwowy i wydechowy | 57 | 04.07.2022 20:52 |
Elektronika przekaznika.... | Scorpi | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 31.03.2014 22:17 |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 22:26 |
Podłączenie przekaźnika świateł dla dwóch reflektorów | Stolek | Układ elektryczny i zapłonowy | 34 | 09.12.2011 13:36 |