![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
IMG_4593.JPG
Nie wiem, które są najbardziej odporne na gleby ale ani SW Motech wspomniane wcześniej, ani nawet symetryczne te ze zdjęcia jeszcze mi się nawet nie zarysowały porządnie - podnóżek pasażera zawsze brał kontakt z glebą na siebie. Mam jakąś taką wadę postawy albo mózgu, że 90% przewrotek mam na lewą stronę. Przy samym stelażu NAT opierała sie na gmolu, kierownicy i podnóżku - stelaż ziemi nie dotykał. Przy miękkim bagażu (Mosko), z ziemią kontakt miała torba, kierownica i koło chyba. To wszystko przy w miarę równym terenie - łąki, szutry, polne drogi. Aaa - z racji wspomnianej asymetrii, o glebach na prawo się nie wypowiadam ;-). Moje doświadczenie podróżnicze jest marne (kilka tras po Europie + raz większe góry) ale wychodzę z założenia, że stelaż powinien być najsłabszym elementem zestawu. W trasie wolę szukać spawacza zwykłych stalowych rurek niż ramy pomocniczej moto czy naprawiać kufry... |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sakwy/rogal vs. kufry = bezpieczenstwo? | Kamyk | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 54 | 22.03.2013 16:37 |
stelaże pod sakwy Crosso | ACUPS | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 21.01.2013 14:58 |