Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.09.2017, 11:31   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,998
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 3 min 34 s
Domyślnie

Gadałem z przedstawicielem na Polskę Rapidbike. Gość grzebie tiry, traktory, koparki, samochody i moto jest przedstawicielem BCM filter, arrowa powercomandera itp.
Pytałem jakiego rapida itp.
Polecił mi EVO. Zapytał od razu co jeszcze chce z moto zrobić, ja mu że może bym kata wyciał.
On mnie pyta, a co chcesz dół stracić? Zmiana tłumnika/kolektora na przelot zawsze wiąże się ze stratą dołu. Jedyny sens ma to w celu uzyskania niższej masy. Można odzyskać dół ale wiąże się to ze wzrostem spalania. Tłumnikami przelotowymi głównie uzyskujemy "górę" kosztem dołu.
Doradził mi jeżeli chce używać moto na codzień zostawić tłumik i filtr powietrza ori, zamontować jedynie RB EVO co spowoduje pokazanie faka euro4. Mocy maksymalnej przybeje max 2-3kuni ale w środkowym zakresie to już będzie 6-8kuni. Co ważniejsze znacznie poprawi się moc przy częściowym otwarciu TPS czyli na pół gazu. Raczej na pewno dzięki temu zmiejszy się spalanie, dzięki prawidłowej mieszance zwiększy się żywotność silnika i jego moc.
Od razu po zamontowaniu otrzymujemy bazową mapę poprawiającą moc o 3 konie i 6nm
21369634_10212630379707995_8478538973439424193_n.jpg
Po czym po przejechaniu 500km EVO tworzy sobie mapę specjalnie pod twój motocykl, następnie koryguje ją na bierząco np, ze względu na zmianę wysokości na której się znajdujemy, stan filtra powietrza itp.
Będziemy testować Rapidbike jest P&P w każdej chwili można go bez śladu wymontować i powrócić do oryginalnych ustawień więc nie ma problemu z gwarancją.


PS taka ciekawostka kolega ma CBR1000rr sc59. fabrycznie bez doładnowania 176kuni i 115nm. Zamontował K&N i kompletny ukląd wydechowy two brothers. Policzył sobie że wydech to z 15koni i filtr to pewno z 5... więc ponad 190 jak nic.
Pojechał na hamownie i 161koni i 110nm.... paru godzinach strojenia wyciągneli z niej 174konie i 124nm TJUNING.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 19.09.2017 o 11:46
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tuning Afryki. Tomasa Wszystko dla Afryki 118 18.01.2016 21:39
tuning stopki centralnej Tomasa Wszystko dla Afryki 5 21.09.2013 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.