Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.01.2018, 17:37   #1
adoado0


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
adoado0 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
Domyślnie Typowe problemy NAT

Widzę, że taki temat nie istnieje, a że sam rozważam zakup NAT to może przyda się pomocny i zbierze się tu trochę informacji. Z dotychczasowej lektury;

- wycierające się przedwcześnie golenie w przednim zawiasie
- zdarzający sie backfire - choć to szczegół
- pękające podnóżki? To pękają podnóżki czy ich uchwyty w ogóle?

Ten ostatni punkt mnie trochę zaniepokoił.
Co tam jeszcze się dzieje? Bo jak mam kupić nowy motocykl i wk*rwiać.się na tandetę to kupię nową YZ450F, a z homologacją, na wycieczki, dalej będę jezdzić starą Afryką.
W nowej najbardziej zależało mi na lepszym prowadzeniu w terenie.
Celuję w nową 2018, choć w tym wątku to raczej znaczenia mieć nie będzie.
adoado0 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 17:58   #2
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Dodałbym:
- pękająca poprzeczka mocowania szyby (jak ktoś jakieś ciężkie navi tam zainstaluje),
- do doopy oryginalne grzane manetki Hondy,
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:04   #3
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,412
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 8 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
(...) pękające podnóżki? To pękają podnóżki czy ich uchwyty w ogóle?
Ten ostatni punkt mnie trochę zaniepokoił.
Wskaż mi proszę, gdzie napisał ktokolwiek, że podnóżki SAME Z SIEBIE pękają.

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
(...) zdarzający sie backfire - choć to szczegół
Podasz jakiś przykład?

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
(...) Co tam jeszcze się dzieje? Bo jak mam kupić nowy motocykl i wk*rwiać.się na tandetę to kupię nową YZ450F (...)
Masz rację, nowa Afryka jest ta ujowa, że powinieneś OBOWIĄZKOWO kupić XYZ czy jakoś tam... - po co masz się wkur...wiać
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:10   #4
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Novy,

Nie ma co się na chłopaka wkurzać, to w koncu 50 tys. do wydania.
Problem też w tym, że niektóre problemy u jednych występują, a u innych nie.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:22   #5
Futrzak
 
Futrzak's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Święte chlewiki
Posty: 921
Motocykl: Żółty Kurczaczek
Futrzak jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s
Domyślnie

Nowe kłamstwa słucha się lepiej niż starej prawdy
Jak się nie chce kupić to się powodu szuka
Futrzak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:26   #6
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,412
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 8 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
Novy,

Nie ma co się na chłopaka wkurzać, to w koncu 50 tys. do wydania.
Problem też w tym, że niektóre problemy u jednych występują, a u innych nie.
W sumie masz rację, ale gdyby wnikliwie czytał wpisy to zauważyłby spostrzeżenie, że golenie dostają w dupę po jeździe w terenie. Druga sprawa to to, że handlarz wymienia je na gwarancji.
Podnóżki - zrobiłem 15kkm i podnóżki żyją - moto się przewaliło kilka razy, tarłem nimi w zakręcie i jeździłem stojąc na nich - nic.
O goleniach wspomnę, żeby sprawdzili podczas przeglądu w marcu.

I po to jest gwarancja, żeby zrobić to, co się popsuje na koszt producenta. I nie ma rzeczy niepsujących się. Czy to Honda, Mercedes czy Maybach.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:40   #7
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,216
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 1000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 1 godz 54 min 33 s
Domyślnie

Mnie nić nie pękło,żadnych strzałów nie mam, manetki za chiny zepsuć się nie chcą.
Jedyne co sie psuło to kill switch, wymieniony na nowy typ w ramach gwarancji, ale to przypadłość raczej modeli z 2016 roku.
Przy 19000 jakies wytarcia na lagach były ale nie tragiczne, przy 24000 i ostatnim przeglądem przed końcem gwarancji zażyczę sobie komisyjnego rozebrania, jak wytarcia to problem medialny to zapłacę za wymianę oleju w lagach, a jak sie potwierdzi, to może mi zmienią na nowe.
Profilaktycznie założyłem wynalazki camel-adv, czyli wzmocnienie prawego podnóżka i stelaża szyby, że jakbym sadził po offie z navi bmw i bym się wygrzmocił na prawą stronę to se oszczędzę wydatków.
Jak ktoś będzie pomykał głównie po czarnym, to żadne urwania, pęknięcia i wytarcia mu nie grożą.
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 18:56   #8
adoado0


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Chojnice
Posty: 231
Motocykl: RD07a
adoado0 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 1 godz 53 min 31 s
Domyślnie

Eee, panowie, niektórzy to popłyneli trochę jakby pewne felery NAT ich aż nadto bolały, bo inaczej nie wiem skąd taki pretensjonalny ton.
Wątek założyłem po to by ustalić pewne fakty.
Jakkolwiek ktoś tego nie nazwie, wycierająćy się goleń jest POWAŻNYM mankamentem, choć ten mnie nie uziemi na wycieczce, i po to pytam o inne ew. problemy z tym modelem.
I to są.tematy i spostrzeżenia użytkowników z tego forum. O błahym backfire przecież jest kilkustronicowy wątek, więć pytam o co kaman?
Przepraszam, gdzie ten motocykl ma jezdzić jak nie w terenie? Jaki spot reklamowy nie obejrzę tegoż motocykla to wszędzie jest piach, offroad i pustynia - to co to za tłumaczenie, że coś się na czarnym nie psuje?
Jakbym chciał motocykl na drogę to kupiłbym zupełnie co innego.

Pękające podnózki również. To, że większość jezdzi po czarnym, to nie znaczy, że każdy.
Kupując motocykl przeznaczony do terenu oczekuję, że przy dzwonie niezbyt mocnym zgubię plastiki, klamki i inne mniej poważne elementy ale nie podnóżek, który nie jest jednostkowym przypadkiem.
Przypomina mi to tłumaczenie swego czasu użytkowników KTMa w motocrossie tłumaczących pękające ramy, że to pęka 'jak ktoś przeleci zeskok a przecież motocykl ma lądować na zeskoku', czy też ostatnie pękniecia ramy Yamahy w rocznikach 2014-2017 YZF. Takie błędy są.poważnym niedopatrzeniem, a nie winą użytkownika.
Potraktujcie ten temat bardziej na luzie, jako ustalenie faktów. Tym bardziej, że plotki nie biorą się znikąd. Ja jako potencjalny zainteresowany szukam informacji i staram sie je weryfikować. I po prostu wolę wiedzieć, że jak nowa NAT będzie miałą gorsze chwile jak stara, to pojedzie dalej, i będzie na czym nogę postawić.

Z racji, że trochę pewne zarzuty mnie zdrażniły to proszę bardzo:
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30773
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30456
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=30132

Jeżeli ktoś.mówi, że to jest normalne, że użytkownicy tworzą tematy z patentami wzmacniającymi podnózki i, że to nie jest wada, to ja nie mam więcej pytań

A, i jeszcze by nie było zarzutu braku linków, proszę, reklamy tejże Hondy:
https://www.youtube.com/watch?v=zOHXKwB1X3M
https://www.youtube.com/watch?v=Ew9V0_UzkO0
https://www.youtube.com/watch?v=xir9sqIcPFs

Wystarczy, że sie.sprawdzi w takim terenie jak na reklamach bez specjalnych awarii, ja nie jestem aż taki prorider by to na zawody motocross brać, choć nie ukrywam że ramach treningu planuję tym jednak o tor zachaczyć
Stara Afryka jak widać lekko nie miała, a wróciła po 10 tkm w jednym, choć nie do końca oryginalnym, kawałku.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_0019.jpg (1,011.2 KB, 34 wyświetleń)

Ostatnio edytowane przez adoado0 : 25.01.2018 o 19:12
adoado0 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 19:21   #9
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał adoado0 Zobacz post
Widzę, że taki temat nie istnieje, a że sam rozważam zakup NAT to może przyda się pomocny i zbierze się tu trochę informacji. Z dotychczasowej lektury;

- wycierające się przedwcześnie golenie w przednim zawiasie
- zdarzający sie backfire - choć to szczegół
- pękające podnóżki? To pękają podnóżki czy ich uchwyty w ogóle?

Ten ostatni punkt mnie trochę zaniepokoił.
Co tam jeszcze się dzieje? Bo jak mam kupić nowy motocykl i wk*rwiać.się na tandetę to kupię nową YZ450F, a z homologacją, na wycieczki, dalej będę jezdzić starą Afryką.
W nowej najbardziej zależało mi na lepszym prowadzeniu w terenie.
Celuję w nową 2018, choć w tym wątku to raczej znaczenia mieć nie będzie.
Sa jeszcze dwie drobnostki:
1. Przycinajacy sie przycisk "set" jak zimno; pomaga zmiana smaru

2. Czujnik tps zle dziala jak zimno i trudno odpalic za pierwszym razem

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.01.2018, 19:36   #10
tommi

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łazy k/Magdalenki
Posty: 1,456
Motocykl: RD03
Przebieg: 65496
tommi jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 12 godz 41 min 58 s
Domyślnie

Jak tak jak na focie walniesz nat i będziesz miał pecha w postaci kamienia, twardego podłoża, to masz 50% szansy, że wrócisz bez prawnego podnóżka. O zamienniku podnóżka w postaci zwykłej śruby gdzieś pisałem.
Poza tym przez 45kkm w mojej żadnej usterki.
tommi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.