![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#51 |
Niewierny
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Posty: 154
Motocykl: RD07a
Przebieg: 32000
![]() Online: 7 min 45 s
|
![]()
Spoko jest, na lagach wpuszcilem deczko, a siedzenie juz mi ktos zaproponowal bardzo podobne do twojego Babel,
a tak korzystajac z okazji to Wesolych Swiat!
__________________
to byly piekne dni..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: B Y D G O S Z C Z
Posty: 604
Motocykl: KTM ADV 990 "S"
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 21 godz 42 min 48 s
|
![]()
Witojcie!
Tak jak w temacie, tzn chciałbym podwyższyc przód swojej AT RD07. Dotychczas znane mi sposoby to: -zakup nowego widelca Marzocchi 50, ale to pare zł za dużo ![]() -dorobic wyższe, znaczy dłuższe o kilka cm górne korki i przesunąc dolną półkę amora o wysokośc korków a górną złapac na korku (tego patentu to bym się trochę chyba bał zmajstrowac-bo czy wytrzyma łączenie gwintowe ![]() To chyba tyle pomysłów które wyczytałem na Forum, a ja mam jeszcze jeden,tylko nie wiem czy to się da, a mianowicie: -gdyby można było dobrac od czegoś lub dorobic, dłuższe o kilka cm rury amortyzatora. Macie może jakiś pomysł ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,842
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 15 min 55 s
|
![]()
RD07(a) nie jest wdzięczna do podnoszenia ze względu na kąt główki ramy, jak podniesiesz tylko przód będziesz miał czopera prawie ... Jeśli już to po całości.
Na forum TA czytałem jak tam podnoszą całe trampki do góry w dość ekonomiczny (nie wiem czy pewny) sposób. Tutaj link: Transalp klub - podnoszenie zawieszenia Załóż wątek osobny poza tym, bo to jest o obniżaniu a nie podwyższaniu, chyba ze moderator to przeniesie.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów Ostatnio edytowane przez ramires : 23.01.2009 o 16:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,442
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Poczytałem te "przeróbki" na forum trampka. Bez urazy ale są z dupy kompletnie. Podnoszenie tylnego amora jest OK, ale podnoszenie przodu za pomocą dłuższych nakrętek uważam za kompletnie nieracjonalnie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 76
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 15 godz 8 min 46 s
|
![]()
Moj kumpel w XTZ miał wpuszczone lagi i to było powodem wibracji przy wiekszych predkościach! Sam porównałem po wyrównaniu i było niebo a ziemia! To wynikało z wpuszczenia jako takiego czy moze złej głebokości? W AT 1,5cm nie zmieni właściwości trakcyjnych?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gdańsk
Posty: 29
Motocykl: RD07
Przebieg: 42000
![]() Online: 2 dni 5 godz 44 min 0
|
![]()
Ja również zgłębiam temat możliwości obniżenia 07.
przód -ok - wpuści się nieco lagi. Jak jest z tymi kościami na tył, spradzał ktoś jak działa ten patent? jakieś doświadczenia z tym tematem, jak doświadczenia z zestawem DANDY'ego? czy szukać czegoś gdzie indziej? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,842
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 15 min 55 s
|
![]()
Dandy nie ma netu teraz.
Ten jeden wykonawca co mial nam to rzezbic dal ciala jestesmy na etapie zalatwiania nowego dostawcy - sprawdzonego. Dopasowac stal mają teraz dla nas, aby to wytrzymałe było
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Owiewki do afri | MaRP | Wszystko dla Afryki | 86 | 16.12.2015 21:22 |
h4 w afri | many | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 02.03.2010 00:52 |