![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A ja dzisiaj byem u mojego lokalnego dealera Hondy i nowy model NAT (2018 nie ATAS) nie ma już Dunlopów tylko Bridgestone Battlax Adventure A41. A ATAS DCT, który był do testów miał z kolei dotychczasowe Dunlopy D610
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Swietne opony.bylem pod wrazeniem co potrafia na asfalcie zarowno suchym jak i mokrym. W terenie tez spokojnie dawały sibie rade
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
W zeszlym tygodniu wrocilismy z Portugalii w ktorej wypozyczylismy NAT.Jedna byla z 2018 wlasnie z tymi oponami.Zrobilismy 2300km,po suchym,5 dni w deszczu,blocie i gorskich kamolach.Wszedzie ta opona zachowywala sie wiecej niz dobrze.Ja mialem (nie)przyjemnosc zrobic ta trase jeszcze na D610...tragedia na czarnym.Brigestone polecam z czystym sumieniem.Oczywiscie nie w piach
![]() |
![]() |
![]() |