![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Moze miekki bagaz absorbuje duzo z uderzenia.Z kuframi wygladalo to zalosnie.To tez byly stelaze SW Motech.Ciezko bylo potem wszystko naprostowac zeby wszystkie czesci do siebie pasowaly.Mocowania do podnozka nie szlo w ogole wyprostowac i dopiero warsztat pomogl.Chyba jednak torby,rogal,Moto Mosko itd to najlepsze rozwiazanie...gdyby nie te uchwyty....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() |
![]() Cytat:
Takie ściągnąłem z antypodów - są spoko choć parę drobiazgów bym poprawił. IMG_0002.JPG IMG_0003.JPG IMG_0004.JPG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Do czego stelaz jest z gory po bokach przykrecany?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]() Śruby widoczne od góry mocują takie kliny z tworzywa, które wchodzą w fabryczne otwory (podobnie jak w sw-motech). Śruba widoczna z boku mocuje element, który jak „hak” zabezpiecza stelaż od dołu również w fabryczny otwór. Generalnie ten stelaż nie wymaga wiercenia i wykorzystuje oryginalne punkty mocowania kufrów oem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Łódź
Posty: 50
Motocykl: KTM 990 ADV
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 39 min 17 s
|
![]()
Przede wszystkim stelaż pod sakwy powinien mieć jakiekolwiek wypełnienie- rurki, płaskownik czy pełne. Po to, aby sakwy nie wciskały się do środka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() |
![]() Cytat:
Tak - są wsadzone w otwory i ściśnięte od dołu, jak klamrą. W razie W, uderzenie jest najpierw przyjmowane przez ramię zamocowane tam, gdzie podnóżek pasażera czyli do ramy. W trakcie normalnej eksploatacji bagaż wisi na tych oem-owych plastikach. Nie wiem jak odporne jest to rozwiązanie bo nie miałem porządnej gleby. Przy paciaku w trawie, stelaż ledwie się pobrudził. Impet poszedł na podnózek. Moim skromnym zdaniem, wszystkie stelaże NAT mają zbliżoną wartość jeśli chodzi o ochronę przy glebie. Czyli niewielką. Ten jest w środku stawki. Może kiedyś będzie okazja dotknąć - poważnie, ta konstrukcja zyskuje po pierwszym kontakcie ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() |
![]() Cytat:
Załącznik 1 Są różne rozwiązania. Używam MM i są super - linki poniżej... https://moskomoto.com/products/backc...35-pannier-kit Lub https://moskomoto.com/products/reckless-80l |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() |
![]()
To wyglada na to, że apduro ma to calkiem dobrze rozwiazane, niby traci sie możliwość obnizenia siodła, ale za to mocowanie jest przykrecone do ramy pod siedzeniem
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wózek boczny | MUTT | Wszystko dla Afryki | 292 | 06.08.2022 09:36 |
miękki dowód rej | Melon | Kwestie różne, ale podróżne. | 15 | 08.05.2018 09:30 |
Miękki buzer | Stachu | Archiwum | 7 | 21.06.2015 07:26 |