![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Wrocław
Posty: 50
Motocykl: CFR 1000L Africa Twin
Przebieg: 19000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 1 min 31 s
|
![]() Cytat:
Tak. Miałem skręcone odpowiednio. Bałem się żeby przód się nie zatarł. Jak wymienić wkłady na przód i amor na tył to jaki? Bo Mada takim szyfrem napisał, źe albo sam rozszyfruje albo kryptologa szukamy ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
dobrze byłoby gdybyś miał możliwość przetestowania zestawu lub trafić na kogoś kto ma już takie doświadczenia bo mam wątpliwości czy to rozwiąże problem, motocykl o tak dużym skoku przedniego zawieszenia nie będzie lubił dużego ciężaru i możesz sporo zainwestować a efekty nie zrekompensują tego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Wrocław
Posty: 50
Motocykl: CFR 1000L Africa Twin
Przebieg: 19000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 1 min 31 s
|
![]() Cytat:
Tego się boję. Dlatego pytam tu i proszę wszystkich o informację i pomoc. Czy ktoś ma takie doświadczenie ze zmiana amortyzatorów? Czy jest sens inwestować? Bo to pewnie wydatek rzędu 6-10 tys... Kto co jeszcz podpowie? Czy czeka mnie banicja na Gs-a ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 5,962
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 25 min 49 s
|
![]()
Oczywiście. Ja i Radiolog.
Radio ma przód wkładki andreani-wychodzą najtaniej a robią super robotę. Tył wilbers competition, ale masz do wyboru nitrona, hyperpro mupo i ohlinsa. Ja mam przód od nowej adventure sport jest niebo a ziemia, są całkiem inaczej zestrojone i mają twardsze sprzęzyny, żeby ustawić SAG pod jedną osobę a waże 100+musiałem na maxa rozkręcić napięcie wstępne-więc mam jeszcze dużo zapasu na plecaka i bagaż, oprócz tego zawias z ATAS ma większy skok. Zastanawiałem się nad ohlinsem bo różnica w cenie nie jest b.duża, ale ohlins nie robi amora 'pod Ciebie' zamawiając wilbersa podajesz wagę twoją i plecaka, styl jazdy i oni wkładają odpowiednią spręzynę+stroją amor pod twoje potrzeby, oprócz tego zamówiłem amor dłuższy o 25mm i z czego połowa to dodatkowy skok czyli mam teraz 255mm z przody 232mm z tyłu. Czego byś nie wybrał będziesz zadowolony. Możesz też iść w rodzimą produkcje sanchez robi amortyzatory, śluza ma w swojej xrv spytaj czy warto. Kolejna opcja to wysyłasz zawieszenie na 'tuning' wkładają Ci twardsze spręzyny i zwiększają tłumienie -sanchez, BGF, szukiel.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 28.05.2018 o 10:40 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Wrocław
Posty: 50
Motocykl: CFR 1000L Africa Twin
Przebieg: 19000
![]() Online: 1 dzień 5 godz 1 min 31 s
|
![]() Cytat:
A mniej więcej znasz koszty tych rozwiązań? Ile kosztowały z AS przód? Reszta chłopaków o których pisze Mada może coś dodać jak to u nich wyglada? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Gdańsk
Posty: 13
Motocykl: CRF1000L D2
![]() Online: 7 godz 23 min 16 s
|
![]()
@Kondu, tak z ciekawości czy u Ciebie objawiało się to czymś w rodzaju pływania kierownicy względem przedniego koła, trochę jakby przedni amor był z gumy? Bo miałem u siebie coś podobnego podczas ostatniego wyjazdu z bagażem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 20 min 19 s
|
![]()
Po 600 km (90on/10off) ja 85 kg z plecakiem 65 kg i bagażem 20 kg no problem ze sterownością czy dobijaniem zawiasu z tylu. Mocy za to by się przydało więcej ;-)
|
![]() |
![]() |