24.05.2018, 21:03 | #31 |
Ale wzmocnienie podnóżka i podniesienie błotnika by ci się przydalo
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
24.05.2018, 21:31 | #32 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
24.05.2018, 23:25 | #33 |
A tak na poważnie, jeżeli po wyłączeniu stopką boczną nie kasują się ustawienia, to może w jakiś magiczny sposób przenieść to do switcha. Dla jasności :-) nie jestem zainteresowany , ja mam wyrobiony odruch , po odpaleniu naciśkam trakcję 2x na pierwszy stopień i po sprawie - działa.
|
|
25.05.2018, 09:37 | #34 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,821
Motocykl: RD04
Online: 5 miesiące 5 dni 16 godz 51 min 39 s
|
gruby temat. z tego co widze bez cyfrowki sie nie obejdzie. nie zrobie tego zdalnie. moze na zime wpadnie jakies crf zeby sie popastwic. proste odciecie spowoduje pojawienie sie bledow - uklad niesprawny przy self-diagnostic. trzeba oszukac ECU. i nie popsuc przy okazji.
__________________
buziaki |
02.06.2018, 18:41 | #35 |
Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Opole
Posty: 10
Motocykl: CRF1000
Online: 5 dni 33 min 42 s
|
W przyszłym michu siądę i zrobię ... przekonałem się ostatnio, że tylko 1 tryb jest dobry pozostałe zabijają hehe....muszę tylko skończyć automat do crossturera ... oryginalny nie ma trybów S123...
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
NAT Pamięć ustawień kontroli trakcji | Smierzu | Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja | 1 | 11.12.2017 19:38 |