![]() |
#41 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2018
Posty: 110
Motocykl: CRF 1000
![]() Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s
|
![]()
Widzieliście wykres który wrzuciłem? Jakby pociągnęli D do góry to S1 traciłoby sens, a widocznie w Hondzie ktoś wymyślił, że ma być D i 3xS i wyszło jak wyszło
![]() W ogóle to nie wiem z czym macie problem, ja z automatu wrzucam na S3 nawet o tym nie myśląc i przestałem sobie zawracać tym D głowę po pierwszych kilku godzinach na motocyklu. Oczywiście najlepiej by było jakby motocykl zapamiętał nasze ustawienia skrzyni, trakcji i ABS'u ale może homologacja nie pozwala albo dodadzą to po którymś lifcie żeby naciągnąć nas na kolejny wydatek ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 5 godz 33 min 35 s
|
![]()
No fajnie , ale temat był że się nie uczy i to prawda w przeciwieństwie do tego co niektórzy sugerują.
Druga sprawa która poruszałem już 2 lata temu po użytkowaniu przez rok N750 z DCT. Jak się jeździ w miarę spokojnie z zapasem przyczepności - to ok. Ale jak jadę na granicy przyczepności to szarpniecie przy zmianie może zakończyć się glebą. Dwa - jak jeździłem zima przy padającym śniegu z deszczem tak samo - koło się ślizgało, nie stawiało oporu a automat wrzucał kolejne biegi i pogłębiał jeszcze poślizg. Rozwiązaniem było dopiero przejscie na tryb manual. Z automatów wolę bezstopniowy w moim skuterze...
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,209
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 22 godz 24 min 54 s
|
![]()
To dwa lata temu N750 DCT nie miała kontroli trakcji?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,408
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 35 min 8 s
|
![]() Cytat:
Niestety nie miał.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,557
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 2 godz 8 min 31 s
|
![]()
Mała poprawka 6 bieg w trybie D wrzuca nawet przy 50km/h (GPS) wg licznika (55km/h) także debilizm w czystej postaci. Nie mam kompletnie pojęcia co autor miał na myśli programując sterownik ... chyba kopiuj wklej z VFR1200
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.04.2019 o 19:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() |
![]()
Ale wy się spinacie. Conajmniej jak DCT na 2 biegu. Ja tam jeżdżę na D , używam, kciuka i wskazującego, do poprawy komfortu jazdy i po sprawie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelot ,fakty i mity | gumpinoga | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 12.03.2019 16:16 |
Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) | vanik | Regularne czynności serwisowe | 29 | 13.04.2018 11:04 |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 21:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 20:54 |