![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
Podniesiony? A w jaki sposób?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 605
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 1 godz 6 min 35 s
|
![]()
weź w miarę długi i gruby śrubokręt i przełóż go od strony nakrętki , zabezpieczy ci tulejkę klocki rozszerz . nie ładuj jakiegoś mela pomiędzy okładziny tylko w tym miejscu co jest metal ,jak będziesz przepychał ośkę to stopniowo wycofuj śrubokręt ,trochę to pokrętnie napisałem ale sposób bardzo prosty i oszczędza zszargane nerwy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,726
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 25 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Polecam znany i lubiany system z siedzeniem za motocyklem i podnoszeniem koła stopą. Nie znam lepszego - ale i tak nie jest to ulubiona operacja... Dobrze jak jest centralka i moto stoi w miarę w pionie.
Z kołkiem pod michą i tylko kosą to musi być przygoda z tych grubszych. Jak już wejdzie oś z jednej mańki to ją delikatnie pobijam i jak dojdzie na drugą stronę wystarczy unieść koło i przepukać ją przez wahacz/jarzmo. Powoli, spokojnie, planowane działanie i się uda.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 42 min 17 s
|
![]()
Za tydzien bede zmieniac Michelin wild na mitasa e09 Dakar. Juz się ciesze bo bede to robic recznie. Mam wvglowie plan i kilka gadzetow. Jak wyjdzie to sie podzielę
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
A ja myślałem, że zadałem głupie pytanie a tu wszyscy z tym przeprawę mają. Coś czuję, że jakaś dźwignia i jakiś "nastaw" będzie tu kluczem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Jeśli masz centralkę to bułka z masłem. Nie ma o czym gadać. Pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Temat jest do ogarnięcia. Nie możesz się tylko spieszyć, generalnie spokój Cię uratuje. Osobiście geniuszem mechaniki nie jestem, a jakoś mi się to udaje. Zanim usiądziesz z tylu za kołem upewnij się że wszystko jest pod ręką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
Ostatnio odkryłem, że zwykła cegła ma prawie idealną grubość do podłożenia pod tylną oponę przy montażu. Z cegłą i centralną stopką to dopiero bułka z masłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dystanse koła tylnego RD03 !!! | Thorgal77 | Hamulce, kola, opony | 14 | 31.01.2015 22:25 |
Simeringi tylnego koła | GAMBOR | Wszystko dla Afryki | 2 | 19.03.2010 18:06 |
Nakrętka tylnego koła | Daddy | Rama, zawieszenia, napęd | 32 | 11.10.2008 13:49 |