![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,209
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 22 godz 24 min 54 s
|
![]()
Podobasie, ale trochę odsłoniłbym napis. Tam i tak oprze się na kierownicy... Kładłeś motonga na posadzce?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Kraśnik
Posty: 25
Motocykl: T7
![]() Online: 2 dni 1 godz 45 min 19 s
|
![]()
Co Wy z tym napisem?
![]() To są gmole, jeszcze w dodatku w motocyklu ADV a nie w choppku czy innym customie. W pierwszej kolejności powinny maksymalnie (biorąc pod uwagę ograniczenia w stosowaniu kg stali) chronić motocykl/plastiki, ewentualnie nogi, czyli ogólnie rzecz ujmując ograniczać straty pochłaniając na siebie energię z uderzenia. W drugiej, w miarę możliwości być ergonomiczne i nie przeszkadzać. Tak, by w ostatecznym rozrachunku przynosiły więcej korzyści a niżeli strat. Powinny jednakowoż być w miarę nieskomplikowane i łatwe w demontażu. Pomijam insze mniej istotne "kolejności"... by dojść do jednej z tych końcowych, która w mojszym wyobrażeniu mówi o wyglądzie i oddawaniu dyzajnu i charakteru pojazdu. W wolnym tłumaczeniu, nooo żeby nie szpeciły zbytnio. To są jednakże moje "kolejności", a każdy ma swoje i nie muszą się pokrywać ![]() Odnośnie sterów, to przy statystycznej glebie raczej się nie zdarza by przednie koło pozostało zablokowane w pozycji do jazdy na wprost, zatem i kierownica chowa się jak należy poza obrysem oddziaływania ochronnego pola gmolowej mocy. Jednym słowem, no może dwoma... są jakie są i ogólna koncepcja raczej się nie zmieni. Chyba że ktoś podczas użytkowania przedstawi jakieś istotne argumenty. Na chwilę obecną mam jedynie dylemat czy rurkę wewnętrzną, w sensie tą która idzie tam do ramy na górze z przodu robić na CNC czy może jednak na ręcznej z rurki ze ścianką o 0,2 mm grubszej, wszak Afryka cięższa niż Trampek. Niby nic ale nie daje mi to spokoju. Czekam na elementy i robię testy porównawcze. Chyba że ktoś zrobi je przede mną ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 369
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 27 min 30 s
|
![]()
Czy temat gmoli do RD07 jest aktualny? Potrzebuję jeden zestaw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Kraśnik
Posty: 25
Motocykl: T7
![]() Online: 2 dni 1 godz 45 min 19 s
|
![]()
Tak, właśnie będą się malować w tym tygodniu razem z gmolami do Transalpa. Jakby ktoś miał jakieś zapytania to poproszę na
![]() Ostatnio edytowane przez Ostry : 16.09.2019 o 19:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: Jarocin
Posty: 369
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 27 min 30 s
|
![]()
Gmole odebrane i właśnie dzisiaj zamontowane. Pierwsze wrażenie.......koszmar. Z której strony by nie próbować rozwijać tę piep...ną folię bombelkową zawsze jest pod prąd. A jest jej chyba ze 100mb. Muszą być strasznie delikatne skoro aż tak precyzyjnie je zabezpieczył. Później już było lepiej (no prawie). Przymierzyłem do mojej zebry i koszmar. Wszystko pasuje, nic nie mogłem sobie podoginać. Cały montaż koszmarnie prosty. Nie ma możliwości wykazania swojej kreatywności. Gdy montowałem gmole Heed przy Trampku to dopiero była zabawa, a .tutaj....nudy.
Wszystkie punkty mocowania bardzo stabilne i idealnie wymierzone. Spawy i malatura bez zastrzeżeń. Ostry, jeszcze raz wielkie dzięki. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole do Africa Twin | henry | Dział Producentów i Dostawców | 203 | 27.01.2025 19:42 |
Africa twin RD07 | lukaszb17045 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 7 | 16.05.2015 08:10 |