Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.02.2020, 09:56   #1
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,734
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 8 miesiące 4 dni 13 godz 43 min 10 s
Domyślnie

Jak się mógł skończyć napinacz przy takim nalocie? Przeca to proste jak cep. Co tam mogło paść?
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2020, 11:12   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Jak się mógł skończyć napinacz przy takim nalocie? Przeca to proste jak cep. Co tam mogło paść?
sprężynka, chyba w CRF dochodzi jeszcze ciśnienie oleju ale pewności nie mam, sama sprężynka to spore ryzyko gdy pęknie bo napinacz się cofa i engine kaput

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.02.2020 o 12:16
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 21:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.