![]() |
![]()
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
ATAS ma mocniejsze sprężyny niż NAT i w zupełności powinny Ci wystarczyć ich nastawy. Ja mam 96 kg i często jeżdżę z bagażem. Poczytaj, poreguluj i nie inwestuj z gorącą głową. Pzdr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Zarejestrowany: Feb 2016
Posty: 12
Motocykl: RD03
![]() Online: 8 godz 58 min 24 s
|
![]()
No i to się nazywa konkretna pomoc .... dzięki . Moje obawy jak sadze na wyrost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() |
![]() Cytat:
Ważę też 96 kg, siadłem dzisiaj na ATAS 1100 i buja tyłem, czego nie mam w Wilbersie. Oryginał nigdy nie dorówna akcesoryjnemu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 33
Motocykl: ATAS, RD03, EXC 450
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 1 godz 3 min 26 s
|
![]()
Nawet przy moich 120kg nie widzę powodu aby robić zawieszenie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Wejherowo
Posty: 49
Motocykl: było Viadro 125 , był NC750x jest Nat 18 dct
Przebieg: 17500
![]() Online: 3 dni 5 godz 25 min 58 s
|
![]()
Co prawda crf1000 i 110 kg wagi na ta chwilę tyl skręcone napięcie na 3/4 i da się jeździć. Jak będzie cieplej będę kombinować z tlumieniami bo 90 % asfalt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
![]()
Radio, kolega pyta o sprężyny w ATAS 1000. Czy one są tożsame z 1100?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2020
Miasto: Łódź
Posty: 32
Motocykl: CRF 1000
Przebieg: 38000
![]() Online: 15 godz 55 min 0
|
![]()
Nie polecam skręcania napięcia wstępnego sprężyny na maxa. Ważę 105kg. więc SAG-u nie dało się prawidłowo ustawić na seryjnej sprężynie. Oczywiście (debil) skręciłem ją napięciem wstępnym na max i okazało się że jest za twardo więc zluzowałem tłumieniem amortyzatora. i co? No panie komfort jak ta lala, szkoda tylko że jak wypadłem na S8-kę to prawie zawału dostałem! Napędziłem się do 150/h i się zaczęło! Motocykl robił taką ''rybę'' że nie dało się jechać w linii prostej tylko wężykiem a kiera zaczęła mieć objawy shimy w zwolnionym tempie! Max prędkość z jaką mogłem jechać bez obaw było 120/h. Wracam do ustawień fabrycznych! Jak zmienię sprężynę to wtedy dopiero będę coś kombinował z nastawami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,383
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 2 dni 46 min 4 s
|
![]()
Napierałem 2 szt. RD 04 coś ze 100 tysiecy km.Mówili nic nie ruszaj bedzie dobrze.Czytam i chyba cieszę sie ,że w słodkiej nieznajomości i nieświadomości byłem...
__________________
Agent 0,7 |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 23:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 13:10 |