|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 295
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 2 godz 27 min 56 s
|
![]()
Właśnie wczoraj wymieniłem akumulator w mojej NAT , wytrzymał równe 5 lat od nowości, dopiero ponowna zawiecha DCT zmusiłą mnie dojego wymiany.
Oczywiście po wymiance wszystko działa świetnie i brak symbolu --. Czyli jak przedmówcy pisali, słaby akumulator może powodować problemy ze skrzynią. Po lekturze forum sam jestem w szoku że tyle mi bateria wytrzymała, więc kupiłem właśnie taką jak była fabryczna yuasa ytz14s |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 22:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 01:59 |