Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2020, 23:03   #21
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,328
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 14 godz 40 min 18 s
Domyślnie

No właśnie nie pasuje. Jakby cały mostek był za niski. Wycięcie na trzpieniu z pompy wyżej skutkiem czego zestaw chce pracować w stronę króćców a mi potrzeba żeby chodził ze 3 mm w drugą- czyli pokrywki pompy.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.08.2020, 21:28   #22
szynszyll
 
szynszyll's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,873
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 8 godz 1 min 48 s
Domyślnie

ja wysylalem pompe z st1100 do wroclawia. zrobili super i tanio.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 15:40   #23
Lucjan91


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Lucjan91 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 1 godz 43 s
Domyślnie

Witam szanowne grono.
Wymieniłem styki w pompie na te Tourmax i teraz mam taki objaw,
po 10-15 min od odpalenia, pompa zaczyna klekotac i to glosno, jest tak tylko
na otwartym kraniku po przekręceniu na rezerwe cichnie.
Domyslam się że coś musiało się przytkać w układzie paliwowym.
Miał ktoś podobna sytuację ?
Lucjan91 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 15:53   #24
Baza
Stary wyjadacz
 
Baza's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: żywiec
Posty: 960
Motocykl: RD07
Galeria: Zdjęcia
Baza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 21 godz 38 min 23 s
Domyślnie

No z opisu ewidentnie coś z kranikiem. Od tego bym zaczął


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Baza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 16:09   #25
Lucjan91


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Lucjan91 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 1 godz 43 s
Domyślnie

Dodam jeszcze ze silnik pracuje normalnie, płynnie, choć nie sprawdzalem jak długo, na pewno kilka minut.
Jest taka opcja ze moglem odwrotnie zalozyc pokretlo kranika?
Lucjan91 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 16:29   #26
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,057
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 17 godz 14 min 38 s
Domyślnie

o opcję z kranikiem nie pytaj bo forumowa szklana kula się dawno temu spaliła i nie ma komu naprawić

nie miałem tego w ręku ale najprawdopodobniej któryś wymiar nie jest taki sam jak wcześniej i trzpień ma dłuższy skok

w tych pompach po jakimś czasie kuca również amortyzator pod trzpieniem i wtedy zaczyna chodzić głośno i klekotać.
a ogólnie jest jak napisano powyżej - jeśli ją słychać to nie ma albo paliwa albo nie jest w stanie zbudować ciśnienia między zaworem swoim a zaworem w komorze pływakowej.


m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 17:06   #27
Lucjan91


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Stalowa Wola
Posty: 4
Motocykl: RD07
Lucjan91 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 1 godz 43 s
Domyślnie

Ok to jeszcze powiedzcie czy dobrze rozumuje,
jeżeli ominę pompe i puszczę paliwo grawitacyjnie i silnik bedzie pracwał
poprawnie to mogę wykluczyć przytkanie kranika i wziąć się za pompę tak?

dziękuję z góry i już nie zawracam gitary
Lucjan91 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 23:05   #28
dawid8210
 
dawid8210's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,859
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
dawid8210 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 dzień 19 godz 40 min 12 s
Domyślnie

Weź no jakie wiadro i puść wachę do niego bezpośrednio z kranika, kręć między RES, a ON i obserwuj czy jest różnica jak siura.
Jak masz wydymane gniazdo w pokrętle, to można inaczej założyć je na kranik.
dawid8210 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.04.2021, 23:10   #29
sluza
 
sluza's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,729
Motocykl: AT RD07a; XR600R
sluza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 11 godz 31 min 26 s
Domyślnie

Kranik ma właściwie jedną pozycję montażu, kwadrat ze ściętym narożnikiem jeśli dobrze pamiętam, więc jeśli źle założyłeś pokrętło, to cóż.... Ale sprawdź
sluza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zestaw naprawczy linek wlodar Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 6 14.07.2008 15:08


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.