![]() |
#51 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Grodzisk Wlkp.
Posty: 96
Motocykl: GS tysiącdwieście
![]() Online: 2 tygodni 7 godz 24 min 48 s
|
![]()
Nie. Jak to zrobić? To zwykłe nieregulowane lagi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nie każdy się na tym zna a sama diagnostyka nic nie da laikowi. Oddał zepsute moto do serwisu , ten usterke usunął i zgarnął za to parę stówek. Co by wskórał znając przyczynę skoro i tak sam by jej nie usunął. Takie czasy. Płać i płacz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
W 1190 masz zwykle nie regulowane lagi
![]() ![]() Chyba masz na mysli ze nie regulowane elektronicznie. na korkach gdzie jest regulacja u gory jest mala srobka m4 na krzyzak, odkrec ja ostroznie i powinienes uslyszec uchodzace cisnienie z lag. Mozna kupic np. na ali odpowietrzniki wkrecane w to miejsce np. https://pl.aliexpress.com/i/32966192221.html Daj znac czy pomoglo ![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Sugeruje tylko paru osoba nie lubiacym i ubolewajacym nad skomplikowaniem diagnostyki KTM ze to wcale nie tkie trudne jak oni przedstawiaja. Awarie sie zdarzaja wszedzie. Warto zauwazyc ze wiekszosc z nich wynika z niewiedzy, zlego serwisu lub\i niedopatrzen. KTM jest bardziej awaryjny i wymagajacy od np. Hondy, proporcjonalnie do wiekszej awaryjnosci jest dawanie wiekszych mozliwosci i doznan podczas jazdy. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Aktualizacja. Od momentu kiedy wydawało mi się że po odłączeniu alarmu wszystko jest dobrze i robiłem już różne wycieczki, problem powrócił.
Motocykl nie chce się uruchomić. Ten sam błąd 81 Immobilizer control unit - circuit fault. Spędziłem około 20 minut robiąc różne rzeczy. Ruszałem wtyczkami, kablami (tymi od ECU też), nawet szarpałem go na biegu. Wiele prób odpalenia. W końcu za którymś razem udało mi się go uruchomić i wrócić do garażu. Najlepsze że nie ruszałem nic od IMMO, tak mi się wydaje, bo po prostu nie wiem gdzie on się znajduje. Ktoś wie gdzie go szukać? W Service Repair Manual nic nie ma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Ciąg dalszy mojego bloga. Dostałem się do immobilaizera. Znajduje się za kloszem, to ta prostokątna puszka, wraz ze stacyjką tworzą całość. Odłączyłem wtyk, połączyłem i tyle. W tej chwili działa, ale strach gdzieś się wybierać.
Znalazłem w necie ponoć jedyną firmę w europie która potrafi usunąć immo, kk motocykle. Na stronie widnieje informacja z 2017 roku z ceną 2500zł. https://kk.motocykle.pl/wylaczenie-i...uning_268.html Skontaktowałem się z nimi i zapytałem o cenę. Yghmm, koszt to 4000zł kurła Panie niezła inflacja. Trza się było óczyć ![]() W tej chwili próbuję nawiązać kontakt z serwisami ktm. Jak ktoś zainteresowany to może po niego przyjechać, bo on już mi się nie podoba ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: KTM ADV 1190 R
![]() Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Zagórów
Posty: 443
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 14 godz 25 min 29 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Aktualizacja. Spędziłem w garażu większość dnia. Dobrałem się do immo, bo po poruszaniu wiązką wskazywało to na przerwany kabelek i raz motor odpalał, a innym razem błąd 81. Po wydobyciu i zobaczeniu immo brakło mi słów. Immo był pęknięty i został przez kogoś naprawiony po majstrowemu. Sklejony białym klejem i zalany czarnym silikonem, nie brakło też wkręta.
Zabrałem się do testów miernikiem, znalazłem jeden kabelek który coś słabo stykał przy kostce, więc skróciłem go trochę, zakleiłem taśmą i wydawało się że już jest dobrze, ale kurrrrrła nie. Znowu błąd. W dodatku rozłączając testowo jakieś wtyczki komputer nie pokazuje wbitego biegu. Nie ukrywam że mam dość. Jestem smutny i zmęczony, bo jakby tego było mało to muszę na dniach zabrać motor z garażu, bo zmienia właściciela. Dostałem też info że jednak cena usunięcia immo to nie 4000, a 2500zł. Jeszcze odnośnie serwisów ktm, w Katowicach zajmują się tylko typowo enduro. W Opolu termin to koniec czerwca na samą diagnozę (podpięcie kompa 300zł). Czy u was też po wyłączeniu zapłonu i wyciągnięciu kluczyka, równo po minucie błyśnie lampa stopu? |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
TCX Infinity z USA- duże rozmiary - kto chce, kto chce??? | spider2you | Archiwum | 3 | 18.03.2016 08:48 |
Nie chce jechać | Koń | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 05.08.2012 01:37 |
Nie chce jechać... | Marfor | Układ elektryczny i zapłonowy | 18 | 28.06.2011 16:56 |