![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,908
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 27 min 57 s
|
![]()
Manetki z logo ktm, to na pewno się spierdoli
![]() ![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Taki wlot powietrza bym pożyczył i skopiował dla przyszłego pokolenia.
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,908
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 27 min 57 s
|
![]()
Są gdzieś w necie wymiary z martonów.
Sam myślałem żeby to zrobić, bo seryjny dolot do jest dobry ale na czysty asfalt. Zastanawia mnie tylko jak gaźnik reaguje na taką modyfikację
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,891
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 47 min 43 s
|
![]()
Ten motocykl ma stertować w klasie Dakar Legends, a tam regulamin w pewien sposób ogranicza fantazję, poprzez pewne stosowanie części z epoki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
|
![]() Cytat:
16. Regulamin uzupełniający dla klasy Dakar Legends Klasa sportowo-pokazowa, przeznaczona dla motocykli historycznych, których model wszedł do produkcji przed rokiem 2000, a ich prototypy lub wersje produkcyjne brały udział w Rajdzie Dakar. 1. Motocykle powinny swoim wyglądem jak najbardziej nawiązywać do swoich rajdowych odpowiedników, nie jest jednak wymagane pełne odwzorowywanie startujących pojazdów, a jedynie nawiązanie do nich i utrzymanie motocykli w stylu z danej epoki. Malowania są dowolne jednak repliki są mile widziane. 2. Rama â musi pochodzić z motocykla produkcyjnego lub być repliką prototypowej ramy. Oryginalną ramę można modyfikować dostosowując do rajdowego odpowiednika. W ramie można zamontować silnik historycznie nawiązujący do stylu i epoki, będącym właściwym dla danej ramy. 3. Silnik â musi mieć historyczne umocowanie w rajdzie, a przynajmniej taką przeszłość powinien mieć jego prototyp, lub model bliźniaczy, ale o np. zmienionej pojemności. Silnik można dowolnie modyfikować. 4. Układ zasilania â zasilanie w paliwo powinno odbywać się za pomocą gaźnika, wtrysk paliwa będzie dopuszczony tylko w przypadku, gdy w danym modelu taki występował w trakcie brania przez niego udziału w rajdzie. Modyfikacje gaźników, sterowników i wtrysków są dowolne, ale muszą bazować na dostępnych w epoce podzespołach bądź ich replikach. 5. Układ zapłonowy â dowolny, można stosować obecne rozwiązania. 6. Zawieszenie â zewnętrzny wygląd zawieszenia i rozwiązanie układu zawieszenia musi pozostać zgodne z wersją produkcyjna bądź jej rajdowym odpowiednikiem. Wewnętrzne elementy zawieszenia można zmieniać lub modyfikować bez ograniczeń. 7. Układ hamulcowy â dowolny, jednak musi być sprawny i nie może budzić wątpliwości, obydwa koła motocykla muszą posiadać niezależny hamulec. 8. Oświetlenie â dowolne, kompletne pozwalające na poruszanie się po drogach cywilnych. 9. Nadwozie â dowolne, nawiązujące swoim wyglądem do âdakarowych legendâ. Wszystkie elementy nadwozia muszą być zamontowane w sposób trwały, niebudzący wątpliwości i niezagrażający kierowcy oraz innym uczestnikom rajdu. 10. W przypadku niedopuszczenia motocykla do klasy âDakar Legendâ â motocykl będzie mógł wystartować w klasie RallyADV lub ADV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,271
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 2 godz 53 min 50 s
|
![]()
ciekawy szkoda ze świadomie pominięto lc8 który juz w 2001 wygrywa rajd faraonów i w 2002 dakar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() |
![]() Cytat:
Motocykle są wieczne. Ciągle można je naprawiać i się tym bawić. I dostępne jest to dla amatorów co widać często na YT jak w garażu z laika robi się mechanik gdy odrestauruje jakąś afrykę, trampka czy xteka... super.
__________________
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Co do wsadzania przedniego zawiasu z afry do trampka to trenowałem coś takiego z 6-7 lat temu, a nawet zawiasik kupiłem wtedy od mada
![]() ![]() Różnica jest i to bardzo znaczna. Osobiście uważałem i uważam nadal że nic ponad zawias AT w trampku nie ma sensu. Wsadzisz z LC8 i w żadnym stopniu za zawiasem nie będzie nadążał silnik. A Afrykowy jest plug and play z półkami. Na zawiasie z AT (przód tył) trampek jeździł jak odchudzona znacznie Afryka. KTMa nie udawał bo to nie ma sensu, naprawdę. Pozdro zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,669
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 7 godz 30 min 48 s
|
![]()
Dodam, że ten dolot kupiłem chyba w 2008 roku, za dość ciezką kasę. Przeleżał u mnie kilka lat, później leżał u Kuby co go miał skopiować, aż w końcu wylądował w Szparagowni. Niech ma nowe życie
![]()
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
![]() |
![]() |