![]() |
![]()
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Szersze spektrum tańszych opon to na pewno. Do tego lepiej to robi w terenie ale ma też mankamenty. Jak zmieniłam z 17 na 18 w DR650 to oryginalne przełożenia nie nadają się do jazdy poza czarnym. Na 17 było kulawo ale teraz to dramat. Poszło 5 zębów więcej na tył i nowy łańcuch bo starego nie starcza.
Przy 18 na 2,15 to ta niestabilność tyłu przy ciężkim motocyklu może być mało fajowa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 106
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s
|
![]()
Jesli chodzi o prowadzenie to Ci jeszcze nie powiem, bo nie zalozylem. Natomiast glownym powodem przesiadki jest dostepnosc opon w rozmiarze 140/80-18 i wybor jaki jest w tym rozmiarze. Niestety rozmiar 140/80-17 jest rozmiarem wymierajacym i opony beda coraz gorzej dostepne, albo beda kosztowaly majatek
![]() Cytat:
Co do wlasciwosci jezdnych to tak jak pisalem wyzej, nie moze sie jeszcze na ten temat wypowiedziec bo nie testowalem w akcji |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: PO / PSE
Posty: 27
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s
|
![]()
Troszkę odkopię temat, w jakim sklepie kupowaliście obręcze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
![]() |
![]()
Najlepiej u swoich.
![]()
__________________
"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: PO / PSE
Posty: 27
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s
|
![]()
OK, dzięki za namiar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Posty: 106
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 1 godz 22 min 49 s
|
![]()
Wreszcie sie udalo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: PO / PSE
Posty: 27
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: PO / PSE
Posty: 27
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 1 godz 1 min 19 s
|
![]()
Będę wymieniał obręcze kół w RD07a, zastanawiam się nad 18" aby dać na tył, ponoć lepszy wybór opon i prowadzenie w terenie. Jaka szerokość obręczy będzie tam odpowiednia 2.5, 2.75 (oryginał ma 2.75x17) czy 3.0. Moto traktowane jako turystyczno-wyprawowe jeździ wtedy w dwie osoby oraz 3 kufy.
Chodzi o to aby przy takim obciążeniu tył był stabilny, opona miałaby być wtedy 140/80r18. Czy lepiej nie kombinować i zostać przy oryginale 2.75x17? Obręcz tak i tak będzie zmieniana na inną ponieważ przednią mam spawaną i będzie excel więc zaraz w komplecie będę zmieniał tył. Czy koło 140/80r18 spokojnie mieści się w wahaczu i nadkolu? Proszę o opinie przerabiających już ten temat. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Golden Tyre GT200 i GT205-czy są jakieś opinie | MOTOMYSZA | Hamulce, kola, opony | 2 | 16.08.2015 14:54 |