12.04.2022, 11:33 | #391 | |
Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 149
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 2 godz 6 min 32 s
|
Testuję teraz miękki setting i jest miekki Testuj ten mój...
Mid Valve 21x0.15 15x0.15 21x0.15 20x0.15 17x0.15 13x0.15 12x0.3 Base Valve 22x0.15 - 2szt 16x0.15 14x0.15 11x0.3 18x0.5 - 2szt Cytat:
CMYK:C0 M0 Y100 K0 Ale wartałoby, żeby była z laminatem i to nawet grubym... |
|
12.04.2022, 18:06 | #392 |
Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 711
Motocykl: kiedyś było
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
|
|
13.04.2022, 01:23 | #393 |
Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 149
Przebieg: Rosnący
Online: 3 dni 2 godz 6 min 32 s
|
Tak w ogóle, nie byłbym sobą jakbym zawieszenia z przodu nie zmotał... Zrobiłem tego sporo w F800GS i tam mnie życie nauczyło, że często do maszyn ADV wkłada się zawieszenia konstrukcyjnie ze starych krosówek tylko w zubożonej wersji ... Poszperałem więc i kupiłem zawias od starego KXa też 43mm za jakieś 250pln. Zawias niby taki sam, P&P pasuje np górny korek. No może prawie P&P . Za to bebechy mają tłoczek 25mm średnicy, podczas gdy fabryka tylko 20mm. Do tego zawias który kupiłem dawał możliwość wydłużenia skoku o 35mm... Niestety przeszczep takiego zawieszenia wymagał dość ryzykownego toczenia stóp. Kupiłem więc jakąś krzywą lagę od T7 na testy
I na tokarkę Po tokarce różnice niby niewielkie Ale już różnice w średnicy bebechów są Najlepiej widać to po tłoczkach Żeby sprawdzić, czy jednak toczenie nie osłabiło za nadto stóp zrobiłem przekrój wiwisekcję Aktualnie więc oblatujemy z pattryk i jeszcze jednym kumplem takie zawiasy z różnymi settingami i +25mm skoku. Mimo, iż szukamy wciąż jakiegoś fajnego ustawienia, to już w tej chwili jednio jest pewne... nie wracamy do fabryki PS: Jeden kolega mi pozazdrościł i postanowił kupić jeszcze taniej... I kupi, ale z tłoczkiem 32mm . Nie było szans aż tak roztoczyć stóp, więc dobry tokarz dorobił przejściówkę i ta olbrzymia gruba rura pracuje teraz z BaseValvem OEM 20mm. Podobno daje radę, ale jeszcze nie jeździłem tym wynalazkiem |
13.04.2022, 21:58 | #394 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,491
Motocykl: XRV 650:)
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 28 min 53 s
|
Szacun
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
14.04.2022, 09:36 | #395 |
Aż się przyjemnie czyta takie wpisy
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
15.04.2022, 12:45 | #396 |
Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 711
Motocykl: kiedyś było
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
|
|
06.07.2022, 17:00 | #397 |
łorsoł
Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Suchy Dwor
Posty: 150
Motocykl: T7
Przebieg: Za mały
Online: 3 tygodni 4 dni 48 min 32 s
|
Od kilku dni testuje zawias przedni od Miotacza, razem z tyłem od TracTive Suspension. Całość zrobiona na 30mm w górę, na twardszych sprężynach. Absolutnie inny motocykl, jeden z niewielu minusów wydaje się na te chwile wyeliminowany, zobaczymy na dłuższą metę. Można jechać naprawde szparko, szybko i odważnie, motocykl sunie jak po szynach, lekkie skoki wybiera bez zająknięcia. Mocno polecam przeróbkę, przód Miotacza nie odbiega jakoś od superuber tyłu, ogólnie niebo a ziemia między seryjnym bujadłem a obecnym setupem.
Pozdro z Kaszub.
__________________
X̶R̶V̶7̶5̶0̶ A̶T̶ / D̶R̶Z̶4̶0̶0̶S̶ / G̶6̶5̶0̶X̶C̶h̶ / 2̶T̶ 2̶0̶0̶E̶X̶C̶ / A̶D̶V̶9̶9̶0̶R̶ / T̶i̶g̶e̶r̶8̶0̶0̶X̶C̶ / E̶6̶9̶0̶R̶ / ̶T̶E̶5̶1̶0̶ / T700 Photos & Movies: https://sites.google.com/view/lorsolek |