|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2020
Miasto: Singen
Posty: 23
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 27500
Online: 11 godz 27 min 35 s
|
no racja, kurde mogli chociaz dac felgi/opony bezdetkowe i bylby spokoj.
21/18 co w tym zlego? ale z drugiej strony, za 2-3 lata bedzie lift i juz bedzie bezdetkowo, itd co do zdjecia u gory, to quickshifter kosztuje 290euro a nie 700. za 700 bedzie napewnmo jakis pakiet. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
CRF1100 też ma dętki chociaż w tej klasie to już nikt ich nie stosuje a Hunda musi bo się udusi. UE czasem zarządzi coś mądrego i życzyłbym sobie obligatoryjnego zakazu stosowania dętek w motocyklach szosowych powyżej 500ccm pojemności. Nie raz miałem okazję zdejmować oponę z takiej felgi i o ile tylną trzeba się dobrze napocić aby zrzucić to przednie zdejmuje się miło i przyjemnie ... więc gdzie jest problem problem jest w w kapciu złapanym np. przy 130km/h jak opona spadnie z felgi jest już po Was! nie ma szans na opanowanie motocykla! Inna kwestią jest, że z bezdętkowych ciśnienie zazwyczaj schodzi powoli a dętki pyk i nie ma. |
|
|
|
|