27.01.2024, 11:20 | #11 |
Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 522
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 19 godz 3 min 54 s
|
Z tego co podają, główną zmianą jest wprowadzenie kontroli trakcji,
oraz sterowania funkcjami wyświetlacza / wyborem, przełącznikiem na kierownicy. Reszta to zmiany czysto stylistyczne. Silnik mocowo bez zmian. |
27.01.2024, 11:41 | #12 |
Ajde Jano
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,228
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 5 dni 21 godz 6 min 48 s
|
Patrząc na konstrukcję oraz marketingowe ględzenie spodziewam się że będzie to jednak 500 X w innej skórce
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
27.01.2024, 13:14 | #13 | |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,741
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 2 dni 18 godz 13 min 37 s
|
Cytat:
Wydaje mi się, że NX 500 jest wyższy w siodle. Nie przymierzałem się do iksa, a mogłem... Na pewno doszedł tablet. Szkoda, że prawy przełącznik nie zrobili, jak w trampku 750. |
|
27.01.2024, 23:31 | #14 |
Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,205
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 18 godz 7 min 6 s
|
Na moje gabaryty, te motórki trochę za małe do dalekich wojaży... z plecaczkiem i bagażami...
Za to dla niższych kierowników, jest to jeden z nielicznych godnych polecenia.
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |