Wczoraj, 10:37 | #1 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,782
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 7 godz 10 min 58 s
|
Euro 2 vs Euro 5
Jak to chwilę temu Dzieju w naszej konwersacji napisał przy euro 10 pewnie już nawet pierścieni nie będzie...
Po lewej tłok pod normę Euro 2, po prawej nówka pod Euro 5 euro2vseuro5.jpg ps. ten tłok prawie pasuje do RD07 trzeba zrobić większą selekcję... około 0,75 i podcięcia pod zawory hehe.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
Dzisiaj, 07:37 | #2 |
Wsadź Pan jeden sworzeń do obu naraz i pokaż foto. Dół płaszcza tłoka nie będzie wadził o wał i korbowód?
|
|
Dzisiaj, 11:08 | #3 |
Dorabianie jakiejś teorii na temat trwałości w oparciu o grubość pierścieni ?
Poczytajcie trochę chociaż. Lub, jak to ostatnio w modzie, podajcie twarde dowody na to że znacie się lepiej i że to nowsze to jednak goowno. Chyba że źle zupełnie interpretuję intencje. Wówczas przepraszam i poproszę o objaśnienie co powyższe ma na celu.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Trans Euro Trail. | chemik | Kwestie różne, ale podróżne. | 109 | 16.07.2024 23:30 |
Ubezpieczenie turystyczne z kwotami w Euro. | chemik | Kwestie różne, ale podróżne. | 5 | 17.02.2019 15:16 |
Euro (& Asja) -trip | Roger | Trochę dalej | 4 | 12.01.2015 16:27 |