Dzisiaj, 08:13 | #641 |
No tak i tylko dlatego zmieniła, że nakręciła w niej ponad 50k i ostatnio rozbierała silnik gdzieś w dupie, jak rozwalił jej koleś sprzęgło w błocie. Jednakże moim zdaniem łatwiej naprawić taką CRF niż Tenerkę z brakiem części. Może i pancerna Tenerka ale czy rzeczywiście tak łatwo ją naprawić? Przy obserwacji jaki problem braku części nastaje w XRV to mam wątpliwości. A już za 30 lat to Tenerka pozostanie wspomnieniem. Jakoś nie widzę motocykli z czasów wojny jeżdżących po bezdrożach. CRF to jednak ciąglę dość analogowy motocykl.
|
|
Dzisiaj, 08:25 | #642 |
Jeszcze jedna sprawa. Mówi w filmie, że motocykl jest mocno przerobiony.
To też nie ułatwi roboty serwisowi który nie będzie wiedział co i jak zostało porobione. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha XT600Z Tenere 34L | Mallory | Motocykl Forumowicza | 89 | 07.11.2022 21:31 |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |
Yamaha Tenere XTZ 250 | tango | Inne tematy | 5 | 27.10.2010 15:05 |