![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Największym problemem akumulatorów zamkniętych to brak możliwości uzupełnienia odparowanego elektrolitu , gdyby nie to 10 lat nie było by problemem.
Sekcja zwłok 7 letniego akumulatora wykazała brak 30% elektrolitu , no to jak to ma pracować? Drugim problemem jest oszczędność na ołowiu a różnice widać stawiając akumulator dziadowski i dobry na wadze. Przy 64Ah to 2.5kg różnicy. Dlatego akumulatory trzeba kupować nie tylko na pojemność i prąd czy cenę ale też "na wagę". Już ze 4 lata używam prostownika BASS 12/24V https://fixem.pl/prostownik-elektron...24v----bp-6702, działa , robi dobrze swoją robotę i kosztował 125zł. Obecnie trudny do zdobycia , zastąpili go gorszym modelem. Szkoda że nie kupiłem wtedy 2 szt , by mieć na zapas lub dla potrzebującego.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Baza, noco5 ma jakieś tam funkcje więcej niż ctek mxs5 oraz droższe kabelki i złączki...
Ogólnie to to samo, bardzo zbliżone do cteka 5. Bardziej podobała mi się czarna obudowa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |