|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17.09.2024, 06:47 | #81 |
Administrator
|
Hmmm , widać u mnie stuningowana
O ile mi wiadomo to sprężyna powinna sobie z tym poradzić no ale jak sobie nie radzi to widać trzeba pomóc.
__________________
AT03 |
04.11.2024, 19:19 | #82 |
Administrator
|
Kilometrów przybywa , silniczek pięknie lata.
Brak 6 biegu by tą moc ogarnąć Jak by ktoś miał zbędną używaną tylną zębatkę oczywiście trójkową 46z to chętnie przygarnę. Na łańcuchu mam 65tyskm i chciałbym te ostatnie kilka tyskm zrobić na szybszej zębatce , tak dla spróbowania.
__________________
AT03 |
04.11.2024, 19:41 | #83 |
Wrzuć sobie większy blat o ząb do przodu. Przedłużysz żywot łańcucha a i efekt będzie bliższy oczekiwanego.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
05.11.2024, 06:53 | #84 |
Administrator
|
Nie wiem czy 17 się uda bo ząbki są blisko ośki do biegów.
Tylko przymiarka by to potwierdziła. Powiadasz że wydłuży żywotność łańcucha , to 70 czy 80tyskm nie będzie żadnym problemem Dawno temu zrobiłem taki manewr w MZ czyli plus 1 ząb na zdawczej , bardzo nieznacznie odczuła na zrywności ale 155km/h jechała. Tak wiem zaraz ktoś powie że licznik był do 140 ale obok jechał samochód pomiarowy a wskazówka licznika oparła mi się po drugiej stronie kołeczka.
__________________
AT03 |
05.11.2024, 08:49 | #85 |
Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,745
Motocykl: Hunter Cub
Online: 7 miesiące 2 dni 20 godz 44 min 33 s
|
17 Z nie wyda. Nie będzie czym biegów mieniać
|
05.11.2024, 09:54 | #86 |
to może ostatnia porada a jakby skrócić łańcuch? on będzie się wtedy szybciej obracał!
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
05.11.2024, 11:26 | #87 |
Albo napięcie wstępne tylnej sprężyny zwiększyć.
Wtedy się tył podniesie i będzie miała z górki. A z górki wiadomo - szybciej będzie i mniej palić będzie.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam |
|
Wczoraj, 07:36 | #88 |
Administrator
|
Może źle szukałem ale jakoś nie znalazłem tylnej 45-46z do trójki.
Może ktoś ma podpowiedź gdzie kupić. Przy okazji mała uwaga , różnica między oponami stosowanymi 130/90 i 140/80 to tyle co 2 zęby. Czyli jeżdżąc na 140 i chcąc zachować oryginalne przełożenie należy zamontować tylną 47z i mamy fabrycznie. A jak nie potrzebujemy do topienia czy błocenia to kolejne dwa będzie dobrze. Stąd poszukiwania 45-46. Teraz na 49 i oponie 140 jak tylko nieco szybciej puszczę sprzęgło i ciutek gazu to przód idzie w górę a po co mi to
__________________
AT03 |
Wczoraj, 09:25 | #89 |
Do lansu Panie do lansu
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
Wczoraj, 12:32 | #90 |
I nie znajdziesz. Kiedyś zapodałem moją tabelkę z przełożeniami. Wrzucam jeszcze raz fotkę.
Po lewej dostępne naście lat temu zębatki. Po prawej zestawienie fabrycznych przełożeń dla modeli. Może ktoś popracuje i zobaczy, czy coś się zmieniło. Ja mam tylko tu pracować? Jak się nadaje do Afripedii to można tam wrzucić. Też miałem trójkę, ale mój problem był inny. Ja miałem silnik od czwórki i chcąc mieć fabryczne przełożenie czwórki musiałem zakupić tylne koło z zabierakiem i problem został rozwiązany, bo w tamtym czasie nie była dostępna zębatka 45z dla XRV 650
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pomoc w diagnozie - brak zapłonu na niskich obrotach/brak reakcji na regulację śrubą mieszanki | Wasyl91 | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.04.2023 17:00 |
Brak prądu. Rd 07a | Harnaś | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 16.08.2016 08:49 |