|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23.06.2024, 09:42 | #51 |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Wola Kosnowa, Sosnowiec
Posty: 71
Motocykl: RD07
Online: 2 dni 20 godz 18 min 45 s
|
Jednak chyba to jest "B"... W takim razie to przod czy tył?
|
21.12.2024, 23:38 | #52 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,545
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 22 godz 4 min 19 s
|
nie dowiesz się, temat tabu... J5QB występuje razem z J5QD ale nigdzie nie ma informacji która jest która, można przyjąć, że J5QD to 1 cylinder na podstawie wcześniejszego linku ale czy tak jest nie wiem na 100% ponieważ może być że cylinder nr 1 ma mniejszą literkę więc:
1 J5QD 2 J5QF a co jeżeli jest "B" 1 J5QB 2 J5QD cholera wie i to drugie zestawienie też może być dobrze..... żadna ze serwisówek nic na ten temat nie wspomina, katalog honda także, oryginalna serwisówa hondy także milczy, naprawdę WQ..w bierze, dlaczego nigdzie nie jest to wyszczególnione. |
23.12.2024, 21:47 | #53 |
Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,545
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 22 godz 4 min 19 s
|
nie mogę edytować postu... więc muszę dopisać
jako 1 miałem na myśli przedni cylinder 2 tylny |