Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.12.2009, 14:34   #4
don_Pedro
 
don_Pedro's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: EL
Posty: 106
Motocykl: RD04
Przebieg: 4równik
don_Pedro jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 9 godz 52 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
2. 3 tys obrotów to absolutne minimum. Lepiej trzymać 4 -4,5tyś
Aaa, teraz rozumiem w czym trójki i czwórki są lepsze:
Max moment obrotowy:
RD03: 55Nm przy 3000 obr/min
RD04: 57Nm przy 3500 obr/min
RD07: 61Nm przy 6000 obr/min
don_Pedro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 08.11.2011 00:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.