Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.01.2025, 08:00   #21
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,834
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 2 godz 57 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Andrez Zobacz post
A ja własnie XRV zmieniłem na ST.
Bo gdzies za wolno było, bo odstawałem do grypy z która jezdziłem, bo pokupywali zetzetery, ducaty... Teraz żałuję. Tamta Afra była najzajebistrza.
No wiesz , grupę można też zmienić
Nigdy w życiu bym nie kupił motocykla tylko dlatego że "grupa" jeździ na innych , szybszych itd
Kupuje się dla siebie czy dla innych ?
Kiedyś na zlociku w górach pojawiły się trzy GSy , oczywiście kufry i inne obciążacze wisiały na każdym .
Jeden z motocyklistów był niski , miał obniżoną kanapę , obniżone zawieszenie a i tak z trudem się podpierał o ogarniał swojego GSa na postoju.
Chciał ruszyć coś poszło nie tak , przewrócił się , no to się dowiedziałem dlaczego gmole do żywego z obu stron porysowane.
Dwaj koledzy wraz z nim podnieśli mu motocykl.
Pogadałem z nim trochę , zapytałem dlaczego taka krowa skoro ma z nią ciągły kłopot.
Odpowiedział że koledzy go namówili , bo oni jeżdżą GSami i on też musi jeśli chce z nimi jeździć.
To jakaś paranoja mówię do niego , zobacz przyjechało trochę Afryk , jakieś inne motocykle i każdy z każdym jeździ nikt nie zmienia sprzętów bo koledzy mają.
Zastanowił się , chyba mu do tej pory nikt nie powiedział że można inaczej , normalnie a nie pod presją "kolegów" beemiarzy.
Tak mi się przypomniało.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.01.2025, 15:09   #22
Andrez
 
Andrez's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Piastów pod Warszawą
Posty: 651
Motocykl: Nie mam już AT
Andrez jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 9 godz 37 min 35 s
Domyślnie

Dzięki Wujku Dzieju. Wiedziałem że na Ciebie można liczyć. Grupy już nie ma, kumpel zabił się na tym Ducati. Właściwie to zabiła go jedna cipa co wyjeżdżała z podporządkowanej. Ale dziękuję za radę, mądrego dobrze posłuchać.
__________________
Wielki Protektor
Andrez jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.01.2025, 07:44   #23
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,834
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 2 godz 57 min 6 s
Domyślnie

Nie chciałem urazić jak by co
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.01.2025, 23:18   #24
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
Domyślnie

miałem kila lat ST1100A i nie zmieniłbym na ST1300 bo praktycznie wszystko zrypali w tym modelu. Nie mam pojęcia po co przekonstruowali silnik niemal zupełnie od nowa komplikując go na tyle, że robienie czegokolwiek przy 1300 trzeba się wcześniej melisy nawąchać. Za hit można uznać przeniesienie wysprzęglika za silnik !!! i wg. instrukcji aby go wymienić należy silnik zdemontować Zrobienie luzów zaworowych w ST1100 o bajka, silnik cichy, lubi niskie obroty, dzięki paskom pracuje bardzo miękko bez "chrapania" przy niskich obrotach.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ktm 1300 adventure lukasz_vip Inne - dyskusja ogólna 32 25.04.2012 22:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.