![]() |
#21 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nigdy w życiu bym nie kupił motocykla tylko dlatego że "grupa" jeździ na innych , szybszych itd Kupuje się dla siebie czy dla innych ? Kiedyś na zlociku w górach pojawiły się trzy GSy , oczywiście kufry i inne obciążacze wisiały na każdym . Jeden z motocyklistów był niski , miał obniżoną kanapę , obniżone zawieszenie a i tak z trudem się podpierał o ogarniał swojego GSa na postoju. Chciał ruszyć coś poszło nie tak , przewrócił się , no to się dowiedziałem dlaczego gmole do żywego z obu stron porysowane. Dwaj koledzy wraz z nim podnieśli mu motocykl. Pogadałem z nim trochę , zapytałem dlaczego taka krowa skoro ma z nią ciągły kłopot. Odpowiedział że koledzy go namówili , bo oni jeżdżą GSami i on też musi jeśli chce z nimi jeździć. To jakaś paranoja mówię do niego , zobacz przyjechało trochę Afryk , jakieś inne motocykle i każdy z każdym jeździ nikt nie zmienia sprzętów bo koledzy mają. Zastanowił się , chyba mu do tej pory nikt nie powiedział że można inaczej , normalnie a nie pod presją "kolegów" beemiarzy. Tak mi się przypomniało.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Piastów pod Warszawą
Posty: 651
Motocykl: Nie mam już AT
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 9 godz 37 min 35 s
|
![]()
Dzięki Wujku Dzieju. Wiedziałem że na Ciebie można liczyć. Grupy już nie ma, kumpel zabił się na tym Ducati. Właściwie to zabiła go jedna cipa co wyjeżdżała z podporządkowanej. Ale dziękuję za radę, mądrego dobrze posłuchać.
__________________
Wielki Protektor |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie chciałem urazić jak by co
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,568
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 8 godz 22 min 3 s
|
![]()
miałem kila lat ST1100A i nie zmieniłbym na ST1300 bo praktycznie wszystko zrypali w tym modelu. Nie mam pojęcia po co przekonstruowali silnik niemal zupełnie od nowa komplikując go na tyle, że robienie czegokolwiek przy 1300 trzeba się wcześniej melisy nawąchać. Za hit można uznać przeniesienie wysprzęglika za silnik !!! i wg. instrukcji aby go wymienić należy silnik zdemontować
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 1300 adventure | lukasz_vip | Inne - dyskusja ogólna | 32 | 25.04.2012 22:44 |