![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#971 | |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,899
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 godz 15 min 28 s
|
![]() Cytat:
W Vanguardach w ogóle masz bardzo małe luzy zaworowe, ale skąd takie naprężenie ich w określonych punktach to nie umiem Ci odpowiedzieć. Natomiast seria intec (największe single) jak dla mnie ma wadę konstrukcyjną związaną z odprężnikiem. Wyłamuje się często z wałka trzpień odpowiedzialny za unoszenie zaworu... średnio co 3 silnik po dłuższej eksploatacji ma ten wałek do wymiany.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 |
![]() |
![]()
jezeli ten TRX chodzil na luzie x2 wiekszym to juz wskazniki zegarowe mozna sobie darowac
![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 20.03.2025 o 17:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
![]() |
![]()
rozpoczynam testy - dam znac jak poszlo
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
![]() |
![]()
Membrana, czy turbinka? Czekam na testy, bo tez mi wpadł pomysł na taki wynalazek
![]() Parametry podobne do tego opisu? Cytat:
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#975 |
![]() |
![]()
jeszcze tego nie mam w lapkach - podane 1.4 L/min. w poniedzialek dostaje XRV z padnieta podcisnieniowa Mikuni i postanowilem polaczyc przyjemne z pozytecznym. nadal jednak uwazam, ze najlepszym rozwiazaniem jest pompa oryginalna. po latach dlubania przy AT podpisuje sie pod tym obiema uapami i ogonem.
p.s. kolega Melon sie martwi, ze mnie nie ma - nie ma mnie bo zajadam sie budyniem z zacisku ![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Administrator
![]() |
![]()
Też się zgadzam że oryginał najlepszy , tylko styki sporadycznie wymienić i jest wieczna.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
![]() |
![]()
styki nie zalane robia z moich doswiadczen do 100 kkm. ale to jest bardzo roznie - ja do pompy zagladam zawsze jak mam moto na podnosniku bo to zadna praca.
wady pompa ma dwie i to bardzo powazne: nie jest hermetyczna i ma zbyt wysoki pobor pradu jak na prace, ktora wykonuje. dodatkowo zupelnie nie rozumiem pop... systemu rurek w XRV 10-8 jakby nie mozna bylo zrobic calosci na 8 - przeciez te pompy Mitsubishi sa w wersjach 8mm. ale XRV jest pelna 'ciekawych' rozwiazan.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : Dzisiaj o 09:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | ||
![]() |
![]() Cytat:
![]() Po założeniu przekaźnika, czy elektroniki przejmującej załączanie pompy temat nie istnie. Cytat:
Czekam na kogoś, kto założy temat w jednym wątku dotyczącym furii nowej AT, bo jak do tej pory nie było odważnego i furie żyją w wielu wątkach ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,279
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 8 godz 48 min 29 s
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 |
![]() |
![]()
wybacz Kazmir ale nie zlapalem - pisze o tym co jest OEM a nie co by bylo 'jak by' sobie cos tam przykombinowac - temat stary jak to forum. porownania konstrukcji pompy z XRV do silnika z DCT nie rozumiem. co oznacza skrot: Sb?
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |