Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Dział Producentów i Dostawców

Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.03.2025, 13:54   #971
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,899
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 godz 15 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał matjas Zobacz post
to napisz PO CO w Vanguardzie są naprężone laski popychaczy przed GMP i tuż po

nie szukam miodu w d - serio pytam. według mojej wiedzy te silniki mają tak to zrobione aby wspomóc odpalanie.
Nie umiem Ci odpowiedzieć, taka konstrukcja i szczerze mówiąc aż tak się nie zagłębiałem. Ogólnie V-ki to bardzo fajna konstrukcja i żywotna. Te nowe na wtrysku co zrobili to już naprawdę wysoka półka.

W Vanguardach w ogóle masz bardzo małe luzy zaworowe, ale skąd takie naprężenie ich w określonych punktach to nie umiem Ci odpowiedzieć.

Natomiast seria intec (największe single) jak dla mnie ma wadę konstrukcyjną związaną z odprężnikiem. Wyłamuje się często z wałka trzpień odpowiedzialny za unoszenie zaworu... średnio co 3 silnik po dłuższej eksploatacji ma ten wałek do wymiany.
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.03.2025, 15:02   #972
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,440
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 2 dni 23 godz 50 min 32 s
Domyślnie

jezeli ten TRX chodzil na luzie x2 wiekszym to juz wskazniki zegarowe mozna sobie darowac dostal ksiazkowe 0.13 i podobno pali od strzala i zap...
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg IMG_20250320_161959.jpg (147.6 KB, 147 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 20.03.2025 o 17:21
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 06:21   #973
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,440
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 2 dni 23 godz 50 min 32 s
Domyślnie

rozpoczynam testy - dam znac jak poszlo
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Screenshot_2025-03-21-19-28-40-648_pl.allegro.jpg (319.3 KB, 12 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 11:31   #974
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,814
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 16 godz 27 min 44 s
Domyślnie

Membrana, czy turbinka? Czekam na testy, bo tez mi wpadł pomysł na taki wynalazek
Parametry podobne do tego opisu?
Cytat:
Elektryczna przepływowa pompka pompa do paliwa 12 v 1PZ

Parametry pompki:

Przepływ 80 -120 l /h
Niskie ciśnienie 0.32- 0.45 mpa
Wymiary 15,5 cm x 9 cm x 7 cm
Przyłącza 8 mm
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Wczoraj, 11:47   #975
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,440
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 2 dni 23 godz 50 min 32 s
Domyślnie

jeszcze tego nie mam w lapkach - podane 1.4 L/min. w poniedzialek dostaje XRV z padnieta podcisnieniowa Mikuni i postanowilem polaczyc przyjemne z pozytecznym. nadal jednak uwazam, ze najlepszym rozwiazaniem jest pompa oryginalna. po latach dlubania przy AT podpisuje sie pod tym obiema uapami i ogonem.
p.s. kolega Melon sie martwi, ze mnie nie ma - nie ma mnie bo zajadam sie budyniem z zacisku
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg FB_IMG_1742636273635.jpg (70.8 KB, 7 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 07:06   #976
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,870
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 dni 14 godz 18 min 15 s
Domyślnie

Też się zgadzam że oryginał najlepszy , tylko styki sporadycznie wymienić i jest wieczna.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 09:24   #977
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,440
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 2 dni 23 godz 50 min 32 s
Domyślnie

styki nie zalane robia z moich doswiadczen do 100 kkm. ale to jest bardzo roznie - ja do pompy zagladam zawsze jak mam moto na podnosniku bo to zadna praca.

wady pompa ma dwie i to bardzo powazne: nie jest hermetyczna i ma zbyt wysoki pobor pradu jak na prace, ktora wykonuje. dodatkowo zupelnie nie rozumiem pop... systemu rurek w XRV 10-8 jakby nie mozna bylo zrobic calosci na 8 - przeciez te pompy Mitsubishi sa w wersjach 8mm. ale XRV jest pelna 'ciekawych' rozwiazan.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : Dzisiaj o 09:56
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 12:26   #978
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,814
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 16 godz 27 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
i ma zbyt wysoki pobór prądu jak na prace, którą wykonuje
Drogi futrzaku Z tym bym się nie zgodził, bo ta pompa pracuje impulsami w przeciwieństwie do pomp, które pracują non-stop na bajpasie?
Po założeniu przekaźnika, czy elektroniki przejmującej załączanie pompy temat nie istnie.
Cytat:
styki nie zalane robią z moich doświadczeń do 100 kkm
Silniczek elektryczny w układzie sterowanie Sb w DCT klęka po kilkunastu tys km?

Czekam na kogoś, kto założy temat w jednym wątku dotyczącym furii nowej AT, bo jak do tej pory nie było odważnego i furie żyją w wielu wątkach
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 13:04   #979
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,279
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 8 godz 48 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Drogi futrzaku Z tym bym się nie zgodził, bo ta pompa pracuje impulsami w przeciwieństwie do pomp, które pracują non-stop na bajpasie?
Po założeniu przekaźnika, czy elektroniki przejmującej załączanie pompy temat nie istnie.

Silniczek elektryczny w układzie sterowanie Sb w DCT klęka po kilkunastu tys km?

Czekam na kogoś, kto założy temat w jednym wątku dotyczącym furii nowej AT, bo jak do tej pory nie było odważnego i furie żyją w wielu wątkach
juz zgłosiłeś sie na ochotnika teraz działaj !!
__________________
Kowal zawinił - cygana powiesili
pałeł jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary Dzisiaj, 13:06   #980
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,440
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 2 dni 23 godz 50 min 32 s
Domyślnie

wybacz Kazmir ale nie zlapalem - pisze o tym co jest OEM a nie co by bylo 'jak by' sobie cos tam przykombinowac - temat stary jak to forum. porownania konstrukcji pompy z XRV do silnika z DCT nie rozumiem. co oznacza skrot: Sb?
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.