|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28.03.2008, 10:10 | #1 |
no... może trochę niezdecydowany
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: koło Mszczonowa
Posty: 588
Motocykl: już nie Afri, R1200GS + Franza DRZta
Przebieg: rosnący
Online: 2 tygodni 12 godz 37 min 22 s
|
swiatła awaryjne
No wiec brakowało mi ich (awaryjnych). Wszystkie dodatkowe wyłączniki, pstryczki i inne takie mi sie niepodobały. W końcu Darek z Topmoto z Raszyna znalazł całą lewą bułę na kierownicę od quada (Keeway). Zamontowanie na kierownicy to nic. Ale zabawa z podłączeniem to już dla nie-elektryka kupa zabawy. Trzeba było przedłużyc każdy kabel w wiązce no i potem to wszystko podłączyć. Ale warto było. Koszt to około 30 zł, wyglada ok, no i mam awaryjne.
Z przodu jest czerwony pstryczek, który w oryginale jest starterem a u mnie działa jako "poganiacz". Poza tym reszta jest jak w oryginale. Po włączeniu stacyjki od razu są zapalone pozycyjne. POzdrawiam, tom64.
__________________
Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby to robiły Twoje dzieci... |
06.04.2008, 09:43 | #2 |
Administrator
|
, taaa widac do AT daje się wsadzić elementy od prawie każdego pojazdu na świecie...
Przełącznik od kewaya , termostat od tico , termistory od dajewo , styki z elektryki na ścianie w domu , żarówki do zegarów np od malucha ,reflektory od fiata 125 , przerywacz kierunkowskazów od malucha , ....i wiele innych Ciekawe czy Japońce wiedzieli że to się da tak pozbierać i poskładać ....i będzie działało . A może lepiej że na to nie wpadli
__________________
AT03 |
06.04.2008, 13:44 | #3 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Ty tam Dzieju się nie rozdrabniaj, bo niedługo 100% seria RD03 to będzie rarytas. Ja jak coś zmieniam, to zawsze z możliwością powrotu. Kiedyś se walnę żółte tablice .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
06.04.2008, 14:38 | #4 |
Administrator
|
Póki co elementem obcym jest u mnie jedynie termostat od jakiegoś autka i elektroniczny przerywacz kierunkowskazów,
wiesz co? z tymi tablicami to dobry pomysł jeszcze 5 lat i 03-ki będzie można zgłosić.
__________________
AT03 |
06.04.2008, 15:16 | #5 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
No... Gdyby nie problemy z przekraczaniem granicy...
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
06.04.2008, 20:12 | #6 |
Administrator
|
Hmm, a jakieś są? coś tam słyszałem ale nie wnikałem w temat.
Ewentualnie można mieć świeży sprzęt do tułania się po świecie a 03 na żółtych w naszych granicach.
__________________
AT03 |
06.04.2008, 20:16 | #7 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
No można . A problemy jakieś są, owszem. Związane z tym, ze zabytek może już nie wrócić... Ruska nie chciałem rejestrować na żółte. Jest jako nośnik wartości kolekcjonerskiej .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
07.04.2008, 11:42 | #8 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 33 min 39 s
|
Na Forum Boxera (które czytuję w głębokiej konspiracji) ktoś opisywał usterkę jaka go spotkała w jego RT. Konkluzja była taka, że już wie dlaczego BMW ma światła awaryjne w standardzie
|
08.04.2008, 02:03 | #9 |
Administrator
|
Czyżby usterkowość BMW była na tak wysokim poziomie że awaryjne są koniecznością?
Ha to już teraz wiem dlaczego Afryki nie zostały wyposażone w ten dodatek.......
__________________
AT03 |
08.04.2008, 11:18 | #10 |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 19 godz 33 min 39 s
|
O to,to,to Panie Dzieju
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeciwmgielne światła z tylu motocykla. | ramires | Wszystko dla Afryki | 35 | 24.01.2023 21:57 |
Słabe światła. | Skydiverek | Układ elektryczny i zapłonowy | 21 | 11.10.2011 14:58 |
Dodatkowe światła | Bies13 | Wszystko dla Afryki | 5 | 14.11.2010 21:37 |
Awaryjne | Reinchardt | Wszystko dla Afryki | 10 | 18.09.2008 18:03 |