Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26.07.2012, 02:16   #1
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 49 min 44 s
Domyślnie dziwna praca pompy

W sobotę moja czrnulka odmówiła posłuszeństwa. Pomyślałem, że to pewnie przekaźnik na pompie paliwa (dla zabezpieczenia styków) się spierniczył. Podmieniłem i dalej nic. odłączyłem przewody paliwowe przed pompą i okazało się że paliwo nie leci. Okazało się że przez filtr paliwo raz leciało a raz nie. Na decyzję o wymianie nie trzeba było czekać. Dzisiaj listonosz przyniósł nowy filterek, ale okazało się że coś innego ją boli. Udało mi się ją odpalić ale zastanowiła mnie częstotliwość pracy pompy. Mianowicie, poprzednio "trykała" sobie ona co kilka sekund natomiast teraz chodzi non stop. Moto chodziło ok przez kilka minut a później tylko na jeden garnek. Czy ktoś może mi podpowiedzić co może być przyczyną takiego zachowania?

Z góry dzięki
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 02:23   #2
rob
 
rob's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
rob jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
Domyślnie

Zapchane kraniki? Bo to że wymieniłeś filtr nie znaczy że teraz paliwo leci? Pompa pracuje non stop chyba tylko na sucho. Jakby się spsuła (styki) to by wogóle "nie robiła".
rob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 02:50   #3
Scorpi
 
Scorpi's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
Scorpi is an unknown quantity at this point
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
Domyślnie

u mnie jak sie kończy wacha i trzeba przełączyć na res to cyka z czestotliwoscia kilku razy na sekunde. jak tylko otwize res to zwalnia trykanie i milknie.

Wiec twoja pompa poprostu dostaje zamało paliwa i cały czas prubuje je dopompować.
Scorpi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 06:48   #4
Kobra
 
Kobra's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: TYCHY
Posty: 428
Motocykl: SD02
Przebieg: 000000
Kobra jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 10 godz 19 min 44 s
Domyślnie

Może głupie, ale czy czasem odpowietrzenie baku nie jest zatkane? Zobacz czy coś się zmieni jak korek wlewu odkręcisz. Mamy seja przy pełnym baku dziwnie chodziła a po odkęceniu korka problem znikał.
__________________
Kiedyś Tygrysek
Kobra jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 07:01   #5
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Sprawdz filtr paliwa ten w zbiorniku.
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 10:19   #6
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 49 min 44 s
Domyślnie

A tak wogóle to skąd pompa ma info że ma zacząć pompować?
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 10:47   #7
rob
 
rob's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
rob jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
Domyślnie

Nie ma infa. Poprostu jak jest już odpowiednie ciśnienie w układzie to pompa nie ma siły bardziej pompować Mogłaby być ewentualnie uszkodzona membrana w pompie ale jak problemy zaczęły się od braku paliwa to bym zaczął o kraników i filtrów na kranie.
rob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 10:54   #8
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 49 min 44 s
Domyślnie

Tak tez uczynie. A moglbys bardziej sprecyzowac gdzie jest ten filtr? W zbiorniku? I dostane sie do niego po odkreceniu kranika?
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 11:04   #9
rob
 
rob's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 301
Motocykl: LC4 ADV Puzle Edition ale nie wiele brakuje ;P
rob jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 7 min 54 s
Domyślnie

Powinien być bezpośredni na kraniku - taka rurka z siatkami
A tak mi się jeszcze skojarzyło - ściągałeś przewody paliwowe z pompy? Jeśli tak to może odwrotnie założyłeś?
rob jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.07.2012, 11:36   #10
Pawel
 
Pawel's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Nottingham, UK
Posty: 697
Motocykl: RD07a
Pawel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 19 godz 49 min 44 s
Domyślnie

Przewody zciagalem ale na pewno sa dobrze podlaczone. Sprawdzalem tez czy na pompa wypluwa paliwo no i wypluwala. Dzisiaj jeszcze sprawdze ile go wypluwa, bo moze przez chwile pompuje dobrze a pozniej jest lipa, albo paliwo nie nadaza doletywaz do pompy.
__________________
Gdzie BMW nie może tam Africę pośle.
Pawel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Praca silnika Klepo Silnik, sprzęgło, skrzynia 76 14.02.2017 15:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.