|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01.02.2015, 12:02 | #1 |
Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Andrychów
Posty: 57
Motocykl: RD04
Przebieg: 64444
Online: 21 godz 18 min 3 s
|
Mitas C-02
Panowie nie ukrywam jestem świerzakiem a kręgu africi i chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś z was używa opony mitas C-02 chodzi o tylnią oponke i jak sie sprawdza.
|
01.02.2015, 12:21 | #2 |
rotweiler1
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: W-wa
Posty: 470
Motocykl: RD07a
Przebieg: rosnący
Online: 1 miesiąc 4 dni 10 godz 8 min 24 s
|
Jest dużo info o C02 na forum poszukaj.
Swoją drogą ja sobie chwalę.
__________________
Jazda na pełnej kulturwie!!! |
01.02.2015, 12:50 | #3 |
Zakonserwowany
|
Sprawdza się dobrze , znaczy robi w terenie w przeciwieństwie do tkc 80 czy e10 . Wszystko jednak zależy od zastosowania bo opona nie ma homologacji na asfalt , da się też po czarnym jeździć ale trzeba mieć świadomość do czego ona służy , jak wszystkie inne opony Mitasa z oznaczeniem "C"
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
01.02.2015, 13:06 | #4 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,020
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 39 min 36 s
|
Mitas C02 ma homologację na asfalt - jest kilka rodzajów tej opony w zależności od koloru paska na oponie - opony z napisem "kingstone" są wykonane z twardszej mieszkanki i mają na 100 % homologację - takie informacje uzyskałem od sprzedawcy.
Ja jeżdżę na tej oponie w Trampku i nie chce żadnej innej - fakt mam naturalny ogranicznik prędkości i szybciej niż setka z reguły nie jadę ale za to wjeżdżam w każde błoto i paryję - nigdy nie było tak żebym się nie przepchał - polecam Z przodu mam Motoza Kolory na oponie: Czerwony pasek to opona twarda motocrossowa (kingstone) Zielony pasek to opona ultra lekka Żółty pasek to opona na musy i dętki Biały pasek to pod kolce Są jeszcze C02 bez żadnego paska ale nie wiem czym się taka opona charakteryzuje co ciekawe ma napis King Stone
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą Ostatnio edytowane przez voxan69 : 01.02.2015 o 13:14 |
01.02.2015, 13:06 | #5 |
gsm: 512242193
Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,183
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 16 s
|
Adam owa opona ma homologacje nie wiem z kąd te informacje w necie są ale ta opona mimo agresywnej rzeźby bieżnika homologacje ma
o homologacji świadczy znaczek E oraz dot widac na filmiku |
01.02.2015, 13:43 | #6 |
Zakonserwowany
|
No to dałem dupy sugerując się oznaczeniem C opon Mitasa . Jeżdżę na niej Trenerką ale nie zwróciłem uwagi na napis , pomijając homologacje na asfalcie trza jeździć ostrożnie .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
02.02.2015, 00:24 | #7 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: 816 Dorohusk
Posty: 4,491
Motocykl: XRV 650:)
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 23 godz 28 min 53 s
|
hmm bardzo śliska guma na mokrym i pasach, w terenie owszem w porównaniu do E-09 poczujesz, ze moto prowadzi się znacznie łatwiej, ale łożyska w kole zabija zdecydowanie szybciej jeżeli jeździsz na asfalcie
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA... MOTOR MARKA XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
02.02.2015, 00:45 | #8 |
BANDA LUBLIN
Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 4,027
Motocykl: RD04
Przebieg: Kręcony
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 6 godz 49 min 24 s
|
Suchy na 3 biegu Rd04 potrafił dobrze zamiatać tyłem z C02 przy wyprzedzaniu na czarnym.
Jak zajrzy to może sam się wypowie na jej temat. |
02.02.2015, 09:16 | #9 |
przemieszczacz
Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
Nie ma tragedii z tym asfaltem, tylko pierwsze 200km musi się oponka dotrzeć. Na suchym da się spokojnie jeździć, na mokrym trzeba uważać. W terenie elegancko się śmiga na c02 i już na pewno nie wrócę do e09. E09 w glinie się potrafi zakleić na amen i dupa, c02 się super czyści i za tą cenę, w rozmiarze afrykańskim, ciężko kupić coś lepszego w teren. Moim zdaniem E09 to jest półśrodek, na asfalcie bez szału bo też plastikowy jak wszystkie mitasy, a w offie nie jest tak dobry jak c02.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
02.02.2015, 09:31 | #10 |
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,020
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 39 min 36 s
|
Panowie każda prawdziwa kostka na asfalcie nie robi - jeżeli taką znacie to kupię ją od razu - do moich potrzeb C02 jest idealna - jeżdżę 90% po za asfaltem i jestem bardzo zadowolony gdyby było inaczej kupiłbym coś mniej Off
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mitas E10 | puntek | Hamulce, kola, opony | 74 | 06.11.2016 19:33 |