|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04.04.2008, 14:19 | #1 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
napęd linki prędkościomoierza
albo coś jest nie tak albo ja robię coś nie tak .po raz kolejny wymieniam taki śmieszny cylindryczny plastik z ząbkami na zewnątrz i nie mam pojęcia dlaczego ciągle mi to pada?w serwisie hondy kosztuje to niespełna 100.wymieniłem już 2 sztuki z tym że w pierwszej użyłem smaru a w drugiej nie .co zrobić aby napęd linki starczył na długo?ewentualnie jakie macie doświadczenia lub pomysły na inny patent
|
04.04.2008, 15:31 | #2 |
heu ?
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
Czy nasmarowałeś samą linkę ?
Pozdr newrom
__________________
RD07 & DRZ |
04.04.2008, 20:05 | #4 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
!. Ile przejechałeś na tej zębatce od wymiany do wymiany? (minimum 5000km max...20.000)
2. Ta zębatka jesli jest zjechana na zewnatrz (czyli te zęby pod skosem) moze znaczyć, że ślimak który jest metalowy i napędza się od tej plastikowej tulejki zaciera się na panewce. Nie ma innej opcji jak zmiana całego mechanizmu bo jest nierozbieralny. Może też oznaczać że problem jest w lince która gdzieś się zaciera. Może to sam licznik zbyt opornie chodzi. (najmniej prawdopodobne) 3. Jesli ścięte są łapki które napedzaja tą plastikową tuleje moze oznaczać że za duzo smaru i się trochę zaciera plastik- kiedys wypełniłem całość smarem zeby nie łapał piachu i tez żle - scięło te plastikowe łapki. Ostatnio edytowane przez Andrzej_Gdynia : 04.04.2008 o 20:08 |
04.04.2008, 21:53 | #5 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
za pierwszym razem ze 500 -opcja ze smarem za drugim ok 2km bez smaru dzięki za podpowiedz może to zaciera się ten metalowy ślimaczek i to on powoduje ścieranie się plastikowej zębatki.koszt w hondzie całego napędu to ok 700 zeta więc zastanawiam się nad vaptorem .pozdro
|
04.04.2008, 22:08 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Szukaj na allegro, czasem sprzedają. Ja dostałem za 150 zł.
|
04.04.2008, 22:40 | #7 |
dabal tam o porucz tego plastikowego napędu idą 2 bardzo cienkie ślizgowe podkładki o hondowskim symbolu 44809-ML7-003 zmieniając to białe kółko w środku ja założyłem nową linkę . Jeszcze jedno sprawdź czy napęd tego koła ma luz i się lekko kręci .
P.S. Ja użyłem do smarowania smaru grafitowego dobrej firmy jaki można dostać w sklepach ogrodniczych jest rzadszy i łatwiej pracuje na tym napędzie ślimakowym |
|
05.04.2008, 16:30 | #8 |
Very Old Member ;)
Zarejestrowany: Jan 2004
Miasto: Kielce
Posty: 320
Motocykl: RD04
Online: 5 dni 16 godz 57 min 27 s
|
Ja sie nie bawilem w zadne firmowe podkladki, tylko zalozylem zwykla miedziana o odpowiedzniej srednicy i chodzi juz ladnych pare kkm.
__________________
Pawel RD04 '92 |
05.04.2008, 16:58 | #9 |
Puff można i tak jak TY pewnie ale podkładki kosztują coś koło 4 zł a na ogół mają je w serwisach razem z tym plastikowym kółkiem bo gadałem z serwisantami
|
|
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
porada o napęd | mad_leaf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 14.06.2012 22:28 |