|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27.02.2009, 01:31 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 366
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
Ohlins 46HRCS
Mam pytanie odnośnie tego amortyzatora, czy to będzie pasować do RD07a? Na stronie Ohlinsa podają, ze 64HRCS jest dedykowany miedzy innymi do Afryki. Tylko te dolne mocowanie w tym amortyzatorze jest jakieś inne i czy w razie czego da się to dostosować do Afryki Czy to mocowanie to można jakoś dokupić i wymienić, czy jak
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. Ostatnio edytowane przez e200g_ : 27.02.2009 o 01:51 |
27.02.2009, 09:05 | #2 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
Powinny być widełki, z takiego "ceownika" zrobione.
Dowiedz się jaką ma długość. Jeśli więcej niż 39cm to pewnie kości przydadzą się nowe do zawieszenia.
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
27.02.2009, 18:05 | #3 |
Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
Co do mocowania dolnego to w White Power w KTMcu miałem dół odkręcany, więc można było zmienić oczko na widełki i na odwrót. W Ohlinsie nie wiem, ale nie sądzę żeby robili inaczej. Mocowanie jest z aluminium, trzpień tłoka stalowy, na pewno nie jest to wykonane jako jeden element.
Oznaczenie: powinno być 46 (to jest średnica tłoka). O średnicy 64 nie słyszałem. Symbol HRCS mówi o tym, że zbiornik kompensacyjny i regulacja wstępna sprężyny są na linkach/przewodach, że są regulowane napięcie wst. i tłumienie odbicia. Do tego są na pewno jakieś jeszcze cyfrowe oznaczenia. A nawet jeśli oznaczenia są takie same jak przy amorze DEDYKOWANYM przez fabrykę, czyli S 46 HR1C1S, to jest to tylko rodzaj amora. I ten sam rodzaj jest do Afryki, CebeeRy, Viadra i jeszcze czegoś. Różnica będzie w środku, w settingach, i nie będzie to działało jak trzeba, nie te tłumienia. Druga sprawa to twardość sprężyny. Tak więc poszukaj jakiegoś oznaczenia jeszcze, prócz rodzaju amora, może wtedy da się coś więcej powiedzieć. P.S. Jeśli cena jest mocno atrakcyjna, to można się bawić w przerabianie i modyfikowanie settingów. Ale to jest wyższa szkoła jazdy, niewielu to umie DOBRZE zrobić. I do tego trzeba rozbierać amorek i od nowa nabijać. A wszelkie modyfikacje i tak zacząć trzeba od założenia na motocykl i przejażdżkę, coby wiedzieć, co jest do przeróbki. Ostatnio edytowane przez BartekJ : 27.02.2009 o 18:22 |
27.02.2009, 18:38 | #4 |
Road legal
Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Online: 3 tygodni 2 dni 5 godz 36 min 48 s
|
jednym słowem Panowie i Panie...jeździmy na amorkach od CBR
|
27.02.2009, 21:36 | #5 |
Mizerna Kruszynka
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
Odnoszę wrażenie ,ze ten amor jakiś za krótki trochę. Daj se pokój z przeróbkami. Bartekj ma 120% racji i nie będzie to działać. Muszę się pochwalić że miałem Ohlinsa, i bardzo się z niego cieszyłem ale tylko przez tydzień bo jak się miałem wersje do CBR. Pisałem nawet o tym wątku http://africatwin.com.pl/showthread....0485#post30485 ,ale jak się okazało że nie da się ustawić tłumienia dobicia tak jak bym sobie tego życzył - po prostu był zakres do ścigania i podejrzewam że lekko inne flaczki i oleum. Dodam jeszcze że sprężyny nie dało się tak mocno podkręcić by nie siedziało mi dupsko jadąc z pasażerką i lekkim bagażem. O dziwo pierwsze dwa dni było ok. Zorientowalem się po tym jak jeden Irol co ma Ohlinsai na AT, zauważył że coś z moim amorem nie tak i dał się przejechać - wszystko było jasne. Potem ponowne rozkręcanie i jazda do Belfastu 150 km z amorem i rozmowa z właścicielem sklepu że wciska mi tandetę. Na rachunku wyraźnie miałem napisane że to do AT a ja mu udowodniłem mailem który dostałem od producenta po tym jak posłałem pytanie z opisem problemu i oznaczeniami seryjnymi, ze to jednak do CBR 1997 rok, odpuścił i bez problema kase zwrócił -myśle że wiedział. Niemniej mnie w dupso całujac obiecał rabaty następnym razem....może wrócę.
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. Ostatnio edytowane przez hero : 27.02.2009 o 21:45 Powód: bo zapomniałem i byków uczyniłem |
28.02.2009, 00:54 | #6 |
Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Jakaś ta sprężyna przy krótka jak na 22cm skoku..
Za tydzień bedę miał w rękach swoj drugi zrealizowany pomysł Utwardzana sprężyna do AT. Pierwszą zrobiłem progresywną, wyszło ze wszystkim 350zł. Ta druga na bazie oryginału od rd07 wyjdzie kole 100zł. Opis z jazdy jak termometr osiągnie 10 stopni chociaż |
28.02.2009, 02:09 | #7 |
Administrator
Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 4,839
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 3 godz 49 min 59 s
|
VFR750 94-97
VFR800FI 98-01 CB900F (919) 02-03 VTR1000 97-04 CBR1100XX do AT jest model: S46HR1C1S (HO 645) typ amorka jaki podajesz jest do wielu, ale wszystko to charakterystyka sciga http://www.extremebikescustoms.com/O...CLE-SHOCKS.htm
__________________
Ramires Serwis HONDA Industrial / maszyny i urządzenia spalinowe - Otwock / Józefów |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie. | Bonjour | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 18.01.2013 22:42 |