![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jędrzejów Świętokrzyskie
Posty: 15
Motocykl: RD07
Przebieg: 46000
![]() Online: 12 godz 58 min 28 s
|
![]()
Witam kolegów, zabrałem na wyprawę do Albani pompę i regulator napięcia, aktualnie jesteśmy w Macedoni. Tutejszy mechanik motocyklowy stwierdził, że padł moduł zapłonu, Africa to Rd07 z 2002 roku, czy miał ktoś podobny przypadek? Czy nie ma juz co sie łudzić i faktycznie będzie to moduł? Mierzył miernikiem różne opcje i raczej widać było że sie zna, zanim przyjechał to sprawdzałem drugi regulator i też nie kręcił,bezpiecznik przy kostce od rozrusznika jest ok, po zwarciu rozrusznik kręci(tyle, ze nie odpala), a z guzika nie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,726
Motocykl: AT RD07a; XR600R
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 12 godz 6 min 25 s
|
![]()
nie znam się, ale czy killswitch może być cały czas rozwarty?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]()
Też bym stawiał na killswitch.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() |
![]()
Jak rozumiem akumulator ma napięcie. Ja tak miałem kilka tygodni temu to regulator nie ładował i wymiana pomogła.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: sulechow-londyn
Posty: 277
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s
|
![]()
Bezpieczniki wszystkie przejrzales ,pompa cyka jak przekrecisz kluczyk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: SinCity
Posty: 449
Motocykl: już nie AT :( jest TT955i
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 14 godz 1 min 28 s
|
![]()
Sprawdź bezpiecznik 10A - Start,Fuel,Ign.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 583
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Sprawdz kostkę od start stop pod filtrem powietrza przy kierownicy.Może nie łączyć.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jędrzejów Świętokrzyskie
Posty: 15
Motocykl: RD07
Przebieg: 46000
![]() Online: 12 godz 58 min 28 s
|
![]()
Już się uporałem i wszystko się objechało zgodnie z planem. Jeśli chodzi o przyczynę, to bezpiecznik poszedł, a przyczyną była Chińska pompa paliwa, która się dosłownie stopiła z Aliexpress za 80 pln, u Nas na alledrogo widzę, że sprzedają te pompy poniżej 250 pln.. jeśli chodzi o jakość to wytrzymała 1500km, kupiłem ją na zapas i zamontowałem w Polsce z ciekawości, po awarii orginalną ze znaczkiem Mitsubishi użytkuję odkąd posiadam motocykl. Także ku przestrodze
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
A co zrobiłeś temu mechanikowi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jędrzejów Świętokrzyskie
Posty: 15
Motocykl: RD07
Przebieg: 46000
![]() Online: 12 godz 58 min 28 s
|
![]()
Zapłaciłem 30 Euro, bo to niedziela była
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Falujące wolne obroty - jaka przyczyna? | krzysiek_m | Uklad paliwowy i wydechowy | 20 | 03.09.2013 23:23 |
Gaznik, modul, swiece? Gdzie tkwi przyczyna? | e200g_ | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 09.10.2008 09:50 |
Nie pali: cyka przekaźnik, kręci rozrusznik | Misza | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 24.06.2008 11:52 |